- 944 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BİR BAĞIMLILIK HİKAYESİ ALTIN VURUŞ
MADDE BAĞIMLILARINI ŞİMDİ DAHA İYİ ANLIYORUM. BİR KERE ALIRSIN KEYİF VERİCİ OLUR O KEYFİ TEKRAR YAŞAMAK İÇİN BİR DAHA ALIRSIN İLKİNDEN DAHA TATLI OLUR SONRA DÜŞÜNÜRSÜN BU ZAMANA KADAR YAŞADIĞIN MUTLULUKLARIN KISA YOLU VARMIŞ TEK BİR HAP DADANIRSIN O HAPA NEDE OLSA DİLİ YOK SORGUSUZCA MENFAATSİZ ÇIKAR ARAMADAN MUTLULUK VEREN TEK ŞEY. İLK BAŞLARDA HAFTADA BİR MUTLU OLMAK İSTERSİN SONRA HAFTADA 2 HAFTADA 3 DAHA SONRA HERGÜN BİRDE BAKMIŞSIN Kİ BAĞIMLI OLMUŞSUN O BAĞIMLILIK BİR SÜRE HOŞUNA GİDER OKADAR HOŞUNA GİDERKİ ÇEVRENDEKİ HERKESİ SİLİP O HAPIN BÜYÜSÜ ALTINA GİRERSİNGEL ZAMAN GİT ZAMAN HAPIN VERDİĞİ MUTLULUK BÜTÜN DAMARLARINDAN DOLAŞIP KANINI VÜCUDUNU ELE GEÇİRMİŞ BULURSUN O İLK ZAMANLARDA VERDİĞİ MUTLULUK GİTMİŞ DİLİN DAMAĞIN SUSARCASINA SANA ACI GETİRMEYE BAŞLAMIŞ ZAMAN GEÇTİKÇE O BAĞIMLILIK HER AYNAYA BAKTIĞINDA BENLİĞİNDEN KENDİNDEN ALMIŞ BİR BAŞKASINI KOYUVERMİŞ OLUR. ARTIK SEN BİR BAĞIMLISIN DER GİBİ BAKAR GÖZLERİN CANINI YANDIĞINI BİLSENDE SEN YİNEDE TOZ KONDURMAZSIN HAPINA ÇÜNKÜ HAYATIN BOYUNCA ONUN VERDİĞİ MUTLULUĞU KİMSENİN VERMEDİĞİNİ ZANNEDERSİN BİR SÜREDEN SONRA HAPTA SANA MUTLULUK VERMEZ HAPIN VERDİĞİ İKİ KAT MUTLULUĞU ŞIRINGADA BULURSUN KOLUNA BATIRDIĞIN HER İĞNEDE BULUTLARIN ÜSTÜNDEYMİŞ GİBİ GÖKDELENDEN ATLAYIP HİÇ DÜŞMÜYORMUŞ GİBİ HİSSEDERSİN SANA YENİ MUTLULUK VEREN BİRİ DAHA AMA ONUN BIRAKTIĞI İZLER DAHADA ACI OLUCAKTIR NERDEYSE HERGÜN ŞIRINGANLA BULUŞURSUN Bİ VAKİT GELİR MUTLULUK YERİNE ACI BIRAKMIŞ AMA ALDIRIŞ ETMEZSİN ÇÜNKÜ FARKINA VARMADAN BÜTÜN HERŞEYİNLE ONUN TESİRİ ALTINA ALMIŞSINDIR KENDİNİ.. KOLLARINA BAKARSIN DELİK DEŞİK AYNAYA BİRDAHA BAKARSIN SEN DİYE BİRŞEY KALMAMIŞ YÜZÜNÜ UNUTMAMAK İÇİN ESKİ RESİMLERİNE BAKARSIN AMA NAFİLE ARTIK HERŞEY ŞIRINGANIN ELİNDE O İSTEMEDEN BİTMİCEKTİR BU OYUN DİYE DÜŞÜNÜRKEN ZORLA DÜŞÜNÜRKEN ZORLA DALDIĞIN UYKUNDAN KAN REVAN İÇİNDE SIÇRAYARAK UYANIRSIN İŞTE BÜTÜN İPLERİN KOPTUĞU AN O HALDE AYNAYA BAKIP TEK SÖYLEDİĞİN ŞEY "BEN BAĞIMLI OLDUM" KENDİNE BİR TÜRLÜ CESARET EDİP İTİRAF EDEMEDİĞİN ŞEYİ BİR HAMLEDE SÖYLEYİ VERDİM.. O İLLETİN DAMARLARINDAN DOLAŞIP SENİ ELE GEÇİRDİĞİNİ GEÇ OLSADA ANLADIN EVET GERİYE TEK BİR ŞEY KALIR ŞU MEŞUR ALTIN VURUŞ GARİP HEP FİLMLERDE İZLEYİP KİTAPLARDA OKUDUĞUM BİRŞEYDİ ŞU ALTIN VURUŞ BİR GÜN BENİM HAYATIMA GİRECEĞİNİ TAHMİN BİLE EDEMEZDİM NASIL YAPARIM DİYE DÜŞÜNÜRKEN TELEFONUMUN ÇALMASI AÇIĞ ARAYAN ARKADAŞIMLA KONUŞUP ÇOK KÖTÜ OLDUĞUMU SÖYLEYİP YANIMA ÇAĞIRMAMLA O GELMEDEN HERŞEYİ HAZIRLAYIP ONUN SADECE BENİM EN YAKIN DOSTUM OLAN ŞIRINGAMI TUTUP KOLUMA SAPLAMSINI İSTEMEM... EVET ALTIN VURUŞU EN YAKIN DOSTUMU, EN YAKIN ARKADAŞIMIN ELLİYLE SON DEFA TATTIM BU SEFERKİ HEM ACI HEMDE TARİFİ MÜMKÜN OLMAYAN BİR MUTLULUK SON KEZ TATTIRMIŞTIN O MUTLULUĞU BANA.... EN YAKIN DOSTUM HERŞEY BİTTİ SEN YENDİN ZAFER SENİN AMA UNUTMA BEN İSTEMESEYDİM O MUTLULUĞU VEREMİCEKTİN BANA BEN İZİN VERMESEYDİM SEN OLMAYACAKTIN HAYATIMDA PİŞMAMIYIM HAYIR BANA ÇOK ŞEY ÖĞRETTİN MUTLULUK VEREN HERŞEYİN SONU ALTIN VURUŞMUŞ İKİNCİ KEZ ALTIN VURUŞUMU YAPTIM AMA HALA YAŞIYORUM BİR FARKLA BU SEFER HAYATIMA BAĞIMLILIK YAPAN MADDELERİN YERİ YOK YAPAY ÇIKARCI MENFAAT YAPMACIK HİÇ BİR MADDE DAMARLARIMDAN GİREMEZ ARTIK...
NİHAL ERDOĞAN