METANET
Herkese hayırlı ömürler dileyerek başlamak istiyorum yazıma hayırlı ömür hayırlı ölüm,şahsım adına son yirmi gün içerisinde birçok sevdiğimiz kişiyi kaybettik bunlar çok yakınlarım olmasada çok uzak kişilerde değillerdi,üzerimde hakkı hukuku emegi olan kişilerden tutunda baba dostlarına kadar en az beş altı kişiyi inançlı kişiyi uğurladık gittikleri yer inşallah cennet olmuştur.Kiminin cenazesine gidemedik uzaklardaydılar haberlerini alıp yad ettik kimininkine gidip bir kürek toprak atmak nasip oldu kabirlerine,fakat herşeyden önemli olan bana göre bazı sitelerde ve gazatelerde yazılan para vererek adam tutup cenazede ağlatan insanların aksine herkesin başı dikti ve gözlerde göş yok denecek kadar azdı.Çünkü orada bulunan herkes nereden gelip nereye gideceklerini sonlarının mutlaka aynı olacagını biliyorlardı ağlasalarda kendilerini paralasalarda netice degişmeyecek gidenler geri gelmeyecekti,sadece arkalarından yapılan dualar onlara yoldaş olacak ve faydası olacaktı bunu biliyorlardı ve okuyorlardı dudaklarından her daim fatihalar ve ihlas süreleri bilmeyenlerde tevhid vs getiriyorlardı bildikleri tek gerçek ağlamanın feryat etmenin kabre girecek olan kişiye fayda değil zarar verecek olmasıydı.Evet gerçekler acıdır derlerya aynen öyle birgün bizlerde o mutlak hakikat ile yüzleşececegiz,gülmek aglamak faydasız gidilecek adreste üstelik çok degil cennet yada cehennem Allah hepimize cennete gidecek amelleri işlememizi ve arkamızdan dualar edecek nesiller bırakmamızı nasip eylesin,saglıcakla kalınız efendim.