YAŞANMIŞ HİKAYELER
Uzun boyu simsiyah gözleri marur duruşuyla o bir babaydı.Saçlarına düşen aklar yüzünde belirginleşmeye başlamış çizgiler vardı .Herkesin sevdiği saydığı kişiliğiyle örnek bir insandı,kimsenin hakkında kötü düşünmeyen hep iyilik dileyen biriydi. Genç yaşında evlenmiş çoluk çocuğa karışmış hayatın yükünü çok erken sırtlamıştı.Ailede sevilir bir o kadarda hatrı sayılırdı fikirleri insana ışık olacak nitelikteydi çünkü.
Hayata erken başlamış mücadelesi zorluydu ,öyle ya küçük yaşta evlenmiş daha evliliğin ne olduğunu anlamadan baba olmuş sorumluk üstüne sorumluluk almıştı.Kimseden yardım istemeyen asla boyun eğmeyen her zaman başarılı biri olmuştu.
Eşiyle mutlu olmayı hayal eden adam nerden bilsin ki yıllar geçtikçe sadece baba olarak kalıcak eş sıfatı evlilik cüzdanında kalacaktı.Yüreğinde fırtınalar kopar sessiz çığlıklar atar kendi içinde yaşardı herşeyi,kimsenin haberi olmadan . Hoş kime ne anlatacaktı? neyi anlatacaktı? Artık tek mutluluğu çocukları yegane yaşam sebebi onlar olmuştu.Bütün bu düşünceler arasında yürürken sokakta kavga eden gençleri gördü hızlıca onlara doğru yürüdü.Neden kavga ediyorsunuz diye tok sesiyle bağırdı ortalık sessizliğe büründü __Utanmıyormusunuz kavga etmeye neyi paylaşamıyorsunuz ?dedi. Bir müddet kimseden ses çıkmadı sonra gençlerden biri yanındaki esmer genci göstererek, __ Bunun suçu dedi bunun yüzünden oldu herşey diye hışımla yürüdü.Adam eliyle durdurdu genci sorun ne peki?dedi. __Anlatın bakalım dedi .Aslında sorun dedikleri incir çekirdeğini doldurmayacak bir sebepdi .Adam gençlere__ Siz birbirinizi ne zamandır tanıyorsunuz? diye sordu.Gençlerden biri __Ooo dedi ilkokuldan beri arkadaşız. Adam __ Peki bu kadar uzun süredir tanıyorsunuz birbirinizide, neden güvenmiyorsunuz? neden kavga ediyorsunuz, paylaşamadığınız her neyse arkadaşlığınızdan önemlimi? Diye sordu. Yazık neler oluyordu insanlara? Neden kavga ediyorlar neydi bu kadar sorun olan, değermiydi kalp kırmaya. Gençlere nasihatler etti sonra oradan uzaklaştı ama aklı kavga sebebinde kalmıştı ortada hiçbir şey yoktu, tek sorunları birbirleriyle konuşmayı denemiyor kimse kimseyi dinlemiyordu.Hayatımızda önem verdiğimiz insanlar neden daha sonra sorun haline gelir neden sevgi arsızı olup karşımıza dikilir anlaşılması zor bir durum .
devam edecek
son eylül