- 754 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YALAN
- Ne güzel günlerdi onlar. Hiçbir şeyi umursamadan hayatı olduğu gibi yaşamak. Yâda öyle olduğuna kendimizi inandırıp sorumluluklarımızdan kaçmak. Evet, sanırım buydu bizi mutlu eden. Sorumluluklarımızı göz ardı etmek. Ceremesini sonrasında fazlasıyla çektiğimiz sorumluluklarımız. Ertelediğimiz gerçeklerimiz.
- Değ dimi peki.
- Değmedi tabi ki, bak şimdi kat be kat yaşıyoruz. Acılarımız daha çok can yakıyor şimdi. Hüzünlerimiz daha fazla.
- Hepsinden önemlisi keşkeler imiz çok değimli?
- Evet, sanırım öyle. Keşke demeden yaşamak mümkün olsaydı keşke.
- Bir keşke daha.
- Aslında sorun ne biliyor musunuz?
- Ne?
- O günlerde yaşadıklarımızın bugüne etkisini düşünememek. Sanırım bu. Evet, kesinlikle bu. Sadece o an varmış gibi yaşamak. Sanki ne geçmiş nede gelecek yokmuş gibi yaşamak sorun bu bence.
- Bunun farkına varmanız çok güzel. O zaman sonuca ulaşabiliriz ancak.
- Farkında olmak çözüm değil sizde biliyorsunuz. Asıl çözüm hatayı bilip onu düzeltmek için çaba göstermek. İşte bende bu cesaret yok. Çabalarımın boşa çıkmasından korkuyorum.
- Bunu denemeden bilemezsiniz değimli?
- Haklısınız ama. Diyelim ki dediğinizi yaptım. Sonucu ne olursa olsun bütün sorumluluğu aldım. Peki, bundan sonra bana güvenini nasıl sağlayacağım.
- Bana anlattıklarınızdan gözlemlediğim sizi aktarayım siz karar verin
- Sıradan bir hayat. Donuk mat bir ilişki. Birbirini anlamayan iki kişi. Yalanlarla süslü bir hayat. Dinlemeye tahammülü olmayan ve hatta sadece duyduklarıyla yetinen umursamaz bir sevgili.
- Biraz ileri gitmediniz mi. Çok ağır oldu bu tespit.
- Bazen gerçekleri bilsek de başkasından duymak insanı acıtır. Siz tarif edin şu anda bulunduğunuz hayatı bana.
- Belki haklısınız. Donuklaştık biz, matlaştık sıradanlaştık. Hatta konuşmalar o kadar dar çerçevede kaldı ki bir yerden sonra sadece birbirimize bakar olduk. Suskunluğumuz çoğaldı. Bazen beni anlamadığını düşündüğüm oldu evet ama bende onu çözemedim. Evet, birkaç yalan söyledim. Ama masum beyaz yalanlar.
- Yalanın masumu olmaz. Hele ikili ilişkilerde ilişkinin gidişatını belirleyecekse.
- Bugünlük bu kadar kâfi sanırım.
- Peki. Ama şunu unutmayın kaçmak hiçbir zaman çözüm değildir. Biraz önce siz söylediniz, sorunun farkında olmak çözüm değil. Çözüm hatayı düzeltme cesaretini göstermekte.
YALAN ADLI ÇALIŞMAMDAN BİR BÖLÜM
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.