- 715 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Duyarlı insanlarımız var çok şükür ...
*Ayaklarını bastıkları topraklar ; hızla oyulup , talan edilirken , umursamazca , " bana dokunmayan yılan bin yaşasın " anlayışıyla hala eğlencelik konular yaratabilen , bulabilen , " duyarlı" ! insanlarımız var çok şükür ...*
Ve ben o insanlara , asla insani saygı dahi duymuyorum ...
*
Komşusu aç iken tok yatan insan , insan değildir .
*
Çevresinde dertli insanlar , ağlayan analar varken , pişkin pişkin gülebilen insan , insan değildir .
*
Hakkı olmayan şeylere sahip olabilmek için , asıl hakkı olan kişilerin haklarını gasp edebilen insan , insan değildir .
*
Namus , şeref , haysiyet , vatan , millet , bayrak , özgürlük , bağımsızlık ve adalet duygularından mahrum insan , insan değildir .
*
Bataklıklarda üremiş sivrisinekler gibi , görüntüde adam , gerçekte eşşek yaradılışta insanlar, insan değildir .
*
İşte bu nedenledir ki , karanlıkta mumla insanlığı arar birileri. Arar da bulamazlar ...
*
yaltakçılık
*
yalakacılık
*
yağcılık
*
hani bana hani bana ’ cılık
*
aradan sıyrılmacılık
*
haramzadelik
*
kuyruk sallamacılık
*
diz sürmecilik , eğilip bükülmecilik
*
dış görünüşüyle sürüye dahil olmacılık
*
bulabildiği her değeri sınırsızca tüketme yok etmecilik ( yamyamlık )
*
malesef çağımızın yaygınlaşan meslekleri haline gelmiştir bu gün. Yukarıda sayılan meslekler ve meslek erbablarına da asla insani saygım olmadığı gibi , adam yerine de koymadığımın bilinmesini isterim !
*
Müsadenizle bu gerçeklerin bilinmesi isteği de ; benim , düşüncelerimi özgürce ifade etmek hakkımı kullanışımdır ... !
YORUMLAR
haramzadelik
*
kul hakkı yemek...
Durmadan vergi kaçırmak, en büyük kul hakkıdır.
Kaçırdığın vergilerle, kat üstüne kat, araba üstüne cip almak...
Yıllarca biriktirdiğin bu haram paralarla, ananı-babanı Hac'ca, umreye göndermek, toplumda statü kazanmak...
Böyle bir Hac'cın asla kabul olmadığını, din âlimleri söylüyor.
Kimin umuru?
Rahmetli babaannem derdi ki "Kalp hacısı olacaksın"
Evet, kalbimiz, gönlümüz güzel olsun.
Gösterişçi anlayışlardan uzak olalım.
"Sevgilerde" kalalım.
Mert YİĞİTCAN
İnşallah biraz daha iyileşmişsinizdir.
Esenlik dileklerimle.
"Alan memnun satan memnun" demiş bir düşünür.Hocam kendini boş yere yorma.Bir düşünür de şöyle demiş "bu dünya iki kulplu bir kazan bir ucundan tut sen de kazan". Hocam bu sözleri yazdım ama tabi doğru olan bunlar değil biz doğrudan yana olup insanlara gerçekleri gösterip anlatalım.Farkımız olsun.Saygılar
Son cümleniz Hüseyin Çelik'in dekolteye karıştıktan sonra kullandığı sözleri hatırlattı bana. Ona bir ithaf mı vardı? Şayet varsa gurur duydum. Ağzınıza sağlık... Duyarlılık, dobracılık dünyadaki en güzel, en az görülen, en az değer verilen bir o kadar da kıymetli mesleklerdendir. Söylenecek sözleriniz hiç bitmesin. Saygılar...
Mert YİĞİTCAN
Esenlik dileklerimle.