- 1084 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
BİR AŞK HİKAYESİ - 3
AŞKIN SON DEMİ
"İyi ki doğdun , nice mutlu yıllara...!" bugün onun doğum günüydü.Her şey kusursuz güzellikte olmalıydı. Sabah erkenden o şirin ilçenin yolunu tutmuştum.Heyecanlıydım, sürprizlerim vardı. Saat 11.00 sularında teslim edilmek üzere beyaz çiçeklerden oluşan güzel bir vazo içinde çiçek sipariş etmiştim.Ve yanımda da iki güzel hediye daha vardı.Onu son kez mutlu görmek istiyordum.O benim içimde yaşadığım ve yaşattığım çok güzel bir duygunun sahibiydi..Artık son demlerindeydim o güzel duygunun.Vakit gelmişti, çiçekçinin geldiği gördüm ve hemen arkasından gittim. Odaya doğru yaklaştığında gizlenmiştim, görmemeliydi beni. Sürpriz olsun diye isimsiz göndermiştim çiçeği.Kısa bir süre sonra sevinç çığlıkları koridordan duyulmaya başlamıştı.Tıpkı çocuklar gibi seviniyordu, çok mutluydu.Bir süre sonra dışarıya çıkmıştım.Hemen sms attım "sevincin iki kat daha arttı değil mi ? " diye yazdım ve " sensin o isimsiz gönderen değil mi " şeklinde yanıtladı ...Zamanımın az kaldığını ve kendisini kısa bir süre de olsa kantinde beklediğimi ilettim. Kendisine verecek iki hediyem daha vardı.Gelirken o kadar sevinçliydi ki ...Yanıma geldi ve boynuma sarıldı çok teşekkür etti ve çok mutlu olduğunu söyledi. Aslında ben daha çok mutlu olmuştum. Onun bu halini gördüm ya bu bana bir ömür boyu yetecek güzellikteydi.Ve o boynuma sarılışı belki de benim için hediyelerin en güzeliydi...Çok fazla zamanını almak istemediğimden diğer iki hediye mi de verip mutluluklar diledim ve oradan ayrıldım.
İşte , onunla geçen son günümün özetiydi bu. Bugünüm çok güzeldi sanki benim doğum günümdü.Çok güzel ve kusursuzdu.Neyi anladım biliyor musunuz insan bazen bu tür güzel duyguları içinde yaşamalı ve yaşatmalı ...Tabii kendisini yıpratmadan.
Aşkı hayallerde yaşamak güzelmiş ... Tıpkı benim yaşadığım gibi ...
Hoşçakalın,