YİNE GECE OLDU
…………………
Yine gece oldu.
Yine koca(man) yalnızlığımla baş başayım.
Yine aklımı çelen kelimelerle yan yanayım.
Yine ruhuma yüksek sesle değen anlamlarla karşı karşıyayım.
Yine sabaha dek sürecek edebi çalışmalarım…
Yine gece oldu.
Gece oldu mu susmam. Susmaz benim kalbim. Konuşur yüreğim. Seslenir birine satırlarım. Muhabbete gelir dilim. Aşka gelir duygularım…
Gece oldu mu, karanlıklar bir köşeye çekilir. Aydınlanır önüm. Yönüm yıldızlarla dolar.
Yine gece oldu.
Yine efkarlanacağım içli içli.
Yine dertlerimi bir bir dökeceğim sayfalara.
Yine bir dost gibi sarılacağım okunmak için sırada beklettiğim kitaplarıma.
Yine umutlanacağım…
Yine gece oldu.
Gece geldi mi, ben de ortaya çıkarım. Kalemlerim de görünür. Masam da ”buradayım” diye gülümser. Pencerem de açılır yaz kış fark etmeden…
Gece geldi mi, ben başka bir özne olurum. Sen olurum, ikide bir senden bahseden. O olurum, oya oya onu işlerim damarlarıma. Biz olurum, bizimle geceyi leyl kılmaya çalışırım. Siz olurum, sizde zorunlu misafire çıkar adı’m. Ve onlar olurum, onlara kendimi ve gerçekleri bıkmadan anlatırım…
Yine gece oldu.
Yine gönlüm esecek canı istediği gibi.
Yine bakışlarım tavanları öpecek belirli belirsiz.
Yine hayaller kuracağım.
Ve yine gece kalmak için, her telden çalarak başkalaşacağım…
Mehmet Selim ÇİÇEK
051020130132, Qoser
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.