Ben niye Türkiye Cumhuriyet devletinin rejimini sevmiyorum...?
Bir ülke düşünün ki işgal ediliyor ve altı asırlık cihan devleti param parça ediliyor bu haince saldırıya karşı bir millet; lazı,kürdü,çerkezi,arabı,arnavudu,türkü, vs vs tüm bileşenleri ile top yekün bir reaksiyon göstererek milli bir istiklal mücadelesi verdi ve yokluğa zorluğa ve imkansızlığa rağmen savaşı meydanlarda kazandı... Buraya kadar her şey normal.Savaştan sonra taraflar müzakerelere başlarlar ve bu büyük sözde temsilcileri meydanlarda büyük mücadelerle kazanılanları masa başlarında bir bir vermekten hiç çekinmediler işgal güçlerinden daha beter bir zülüm sergileyerek milletin değerleriyle amansız bir mücadeleye girdiler.Bin yıllık tarih inkar edildi yeni bir millet oluşturulmaya çalışıldı.Osmanlının her şeyi reddedildi eğitimi,askeri yapılanması,ekonomi modeli,siyasi rejimi vs vs geçmişe ait ne varsa reddedildi inkar edildi lakin gelin görün ki her türlü manevi miraslarını reddettikleri devletin olmayan borçlarını üstlendiler ve işgal güçlerine tıkır tıkır bu borçları ödediler,yetmedi borç lafa mukabuk osmanlı hanedan mülkü olan musul,kerkük petrollerini ingilizlere devrettiler...Bu nasıl bir bağımsız ve milli bir devlet ki kendisini işgal eden devletlerin kültürünü,eğitimini,kılık kıyafetlerini, siyasi ve hukuk modelinini devlet politikası ve de rim ilkeleri olarak kabul etti ve 90 yıldır bu millete bu batı ve batıl düzeni zorla cbren dayattı...Açıkça söylüyorum ki siyaset dehası ingilizler ustalıkla hareket ederek işgalden çekildiler ve gizli ajanlarını bizlere milli kahraman diye yutturdular ve o kahramanların eliyle türkiyeyi kendi çıkarları doğrultusunda yönettiler ve halen daha kısmen yönetiyörlar...Adamlar işi biliyor bu millet asla kimsenin egemenliği altında yaşamaya razı olmaz ve özgürlüğüne düşkündür eğer ülkede açık açık ingiliz.müstemlekesi olarak idare etmeye kalksalar bir kaç sene içinde taslarını taraklarını topyalıp engebe olmak zorunda kalacaklardı ve türkiye ellerinden uçup gidecekti onlarda ne yaptılar kendi adamlarını gizlice milli mücadeleye soktular ve uyduruk kahramanlarla yeni bir devlet kurdular ve bağımsızlık ve özgürlük türküleriyle bu milleti yıllardır kendi istedikeri gibi yönettiler...Kamuda baş örtüsüne engel oldular insanların inançlarını özgürce yaşamalarına mani oldular.içerdeki hainler Türk maskesi takarak diğer azınlıkları asimile ettiler ve şanlı Türklerin adaletli imajına zarar vermek için her türlü rezilliği adiliğini yapmaktan geri durmadılar...İşte bu yüzden ben bu uyduruk Siyonizm maşası devletin rejimini sevmiyorum.Bu yüzden ki ben Cumhuriyet çocuğu değil al yıldızlı bayrağı ile İslam’i muzaffer kılmış OSMANLI TORUNURUM!...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.