SENİ SEVİYORUM YAZISI
………………
Üzerimdeki dönüşü rahat dünyam
Uykusu sabah kokulu rüyam
Seni seviyorum
Seni sevmek güzel. Seni hissetmek acayip bir duygu. Seni anlamak, bütün kitapları anlamak gibi. Seni bilmek ise bambaşka bir deneyim.
Seni sevmeden dışarıya adım atmak istemiyorum. Çünkü sensiz dışarılarda üşüyorum. Çünkü sokaklarda sen benimle yürümeyince, kaldırım kaldırım kendimi yalnız hissediyorum. Çünkü adımların benimleyse, ancak kalbi sakin adam gibi davranabiliyorum Sevdiğim...
Ne yapsam karşıma çıkan neşem
Nereye gitsem yüreğime değen güneşim
Seni seviyorum
Seni sevince, gerçek mutluluğa uzanıyorum. Saçlarına takılınca ellerim, avuçlarım ısınıyor. Yüzüne değince yanaklarım, içim çok rahat oluyor. Sana yaslayınca genç bedenimi, bir devrimi gerçekleştirmiş gibi seviniyorum. Sende nefes alınca, yaşadığım her anın kıymetini daha iyi anlıyorum. Daha sen oluyor, daha sen doluyorum; seni çok sevdikçe Sevdiğim…
Her vakit benimle yaşayan canım
Hücre hücre beni tanıyan kanım
Seni seviyorum
Seninle aynı şehri paylaştığımda, bütün şehirler tanıdık geliyor aklıma. Seninle aşkı sansürsüz konuştuğumda, yarınlara merhaba deme dileğim tavan yapıyor. Seninle sevda çayı içtiğimde, o akşamım geceye muhteşem giriyor. Seninle sevgiyi cümle cümle paylaştığımdan, insanlar, özellikle bizi yan yana görenler bizden razı kaldıklarını belirtiyorlar bakışlarıyla…
MESELCİ
031020131548, Mardin