- 1410 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BABAM !
Ben yine küçüldüm baba ... Yine senin küçük kızın oldum . Güçsüz ve incecik bacaklarla , paytak paytak yürüyen , minicik fırfırlı kırmızı eteğiyle bahçelerde koşup oynayan küçük bir kız ...
Dünyanın yükü omuzlarıma çöktükçe ufaldım , ufaldıkça yoruldum , yoruldukça ufaldım ...
Omuzlarına dayayıp başımı ağlamak vaktiydi aslında ... Sana ihtiyacım var baba . Yükümü alıp omuzlarımdan o güçlü kollarınla sarıp sarmalasan istiyorum . Sana ihtiyacım var baba . Küçük bir kız gibi dudaklarımı büzüp ağlamak vaktiydi şimdi senin kollarında ...
Güçlü olmak istemiyorum artık , yoruldum baba ... Ben senin küçük kızın , büyüdüm sanıyordum kendimi . Ama dertlerim büyüdükçe , acılarım yaktıkça içimi , ömrüm azalırken , içime akıttığım gözyaşlarım çoğaldıkça , sesimin sessiz avazı büyüdükçe ben küçülüyorum baba ...
Ben senin küçük kızınım baba . Beni sevmene ve korumana ihtiyacım var . Uzat ellerini baba kaldır düştüğüm yerden . Öyle bir düştüm ki dizlerim kanıyor . Avuçlarımın içi yara bere içinde .
Kucağına alıp :
’’ Ağlama ! ben senin yanındayım korkma kızım ! ’’
demeni istiyorum ...
Korkuyorum baba ! Çok ama pek çok yoruldum . Dizlerimin ağrısı arttıkça anlıyorum ki , bu bedene bu yük çok fazla ...
Öyle bir yaman dert ki sinemi çepeçevre saran babam , yanımda olmalıydın şimdi ...
YORUMLAR
Bu yazdıklarınızı okuyabilseydi,
eminim çok üzülürdü babanız.
İçi burkulurdu... Gözleri dolardı...Çaresiz kalmanın acısı çökerdi yüreğine...
Oysa,
o,
yavrusunu, o minik kızını şüphesiz şimdilerde güçlü görmek isterdi.
Düşen,
dizleri yaralanan,
gözleri dolan ama,
her defasında,
babasının kızı gibi doğrulmasını bilen...
Babalar,
kızlarını güçlü görmek ister.
Şüphesiz çokça duygu yüklüdürler,
omuzlarında ağırdır hayatın getirdikleri...
Ama,
o babanın kızı olmak da kolay değil mani...
Kuytusunda karanlık gecelerin,
satır aralarında mahzun şiirlerin,
yağmur damlaları ile gizlediğin göz yaşlarında özlemler gezinebilir...
Ama,
hayat arenasında,
İnsan,
babasının kızı gibi olmalı...
Babasının kızı...