- 764 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HİÇ BUNU FARKETTİN Mİ ? SEN ÖZELSİN...
HİÇ BUNU FARKETTİN Mİ ?
SEN ÖZELSİN
Biliyormusun !Kendimi ne zaman işe yaramaz ve aciz hissetsem,bir
anda, eski bir dostun bana uzun zaman önce söyledikleri gelir aklıma...
Yüzümü manalı kocaman bir gülümseme sarar..
Bana ((kendini her aciz ve işe yaramaz hissetiginde parmağının ucuna bak )) demişti ozaman...
O sıra... o kadar üzgün ve duygularımın içinde o denli kaybolmustum ki...
kendi sesimi bile tanıyamaz bir halde, çok kısık bir ses tonu ile,,, neden? Demiştim...çünkü o parmak izlerinden bu yeryüzünde başka hiç kimse de yok... Demiş ve eklemişti.
Sen özelsin!!! inanmazsanız parmaklarının ucuna bak!
Birden sanki dirilmiştim... evet ben özeldim. ona hak vermiştim çünkü,,, neden mi ????..
Herkes aslinda özeldir.Ama beni o günden sonra diğerlerinden ayıran tek ayırt edici özelliğim KENDiMiNİN ÖZEL olduğunun farkında olmamdı...
Hâlâ karamsarlığa düştüğümde, bazen umutsuzluklarla boğuştuğumda dostumu
hatırlar ve parmağımın ucuna, yüzümde büyük bir gülümseme ile bakar ve kendi kendime:
Sen Özelsin!!!!!!
Bunların Hepsini Atlatırsın! derim...
Yine aynı dostum bir karar aşamasında olduğum bir gün bana söyle demişti..
Önce ne istediğini iyi belirle !!!!
Sonra o istediğine ulaşmak için ne gerekiyorsa yap! Sonrada elini tam üç kez gözlerimin önünde çırpmış ve bana, ne oldu şimdi? diye sormustu...
Bende anlamsız bakışlar ile cevap vermiştim.
?????????????????????
Ne oldu?
Üç saniye hayatından uçtu gitti ve hiç birşey o üç saniyeyi geri getiremez demişti...
Haklıydı, çok haklıydı....:Hayatı istediklerine ulaşmak için harca, bir gün arkana dönüp baktığında uçup giden o saniyelerin bomboş bir ömür haline geldigini görmek istemiyorsan
tabii!
Farkındasınız değil mi? Hayatlarımız saniye, dakika, saat dilimlerine bölünmüş, akıp gidiyor.
Ve biz akan bir saniyeyi bile geri dönüp tekrar yaşayamıyoruz...
Onları geri getiremiyoruz ne yazık ki.....
Aynaya baktığımız da, hergün yeni bir beyaz saç telini ve yüzümüzde acımasızca akıp giden dakikaların izini, birer kırısıklık olarak aynada seyrediyoruz.
Peki biz hayattan ne bekliyoruz???????????????
Beklentilerimiz için varımız yoğumuz ile için savaşıyor muyuz, zaman denen acımasız düsmanla? Oysa,,, parmaklarınızın ucuna bakın bir kez...
Sonrada parmaklarınızı üç kez şıklatın..Orada gördüğünüz (( parmak izleri ))sizden başka kimsede yok... Ve parmaklarınızın ucundan çıkan o ses hayatınızın bomboş geçmiş üç saniyesi oldu, geçti gitti işte !!!!
Siz özelsiniz, siz yeryüzünde teksiniz...çünkü parmak iziniz kimseninkine benzemez değil mi ???
O zaman hayattan beklediklerimizde bize layık olmalı, özel olmalı, ulaşılması için savaşa değer olmalı... Zaman denen canavar galip gelmeden....
Biz hayatan beklentilerimize ulaşmalıyız ki....geçip giden zamana rağmen,geriye dönüp baktığımız da kucak dolusu mutluluk ve beklentilere ulaşmanın hazzı ile zaman zaman yüzümüzde kocaman bir gülümse ile nanik yapabilelim...
Ellerinizi üç kez çırpın, hayattan üç saniyeniz silinip gitti işte !!!!
Bugün; özel bir insan olan kendiniz için ne yaptınız?
Beklentileriz için bir uğraş yada savaş verdiniz mi?????
Yoksa,, zamanın sizi yenmesine seyirci mi kaldınız?????
Mesela ; özel eski bir dostu aradınız mı bugün?
Tüm bu kısa ama cok anlamlı hayat derslerini veren dostumu kaç zamandır aramadığımı düşündüm tüm bunları yazarken...
Yerimden kalktım,internetten çıktım ve telefon ile o dostumu aradım cok mutlu oldu... ne
zamandır sesini duymamıştım(( hangi dağda kurt öldu? ))Dedi..Ben de Özel birini aramak istedim, aklıma sen geldin dedim.UTANDIM açıkçası kendimden.Ve ellerimi üç kez çırptım geçen zamanı geri getiremediğimi görünce belki de seni arayacak başka bir üç saniyem olmayacak şu anda aramazsam deyip, yazdığım yazıyı yarıda bırakıp, seni aradım dedim... Çok mutlu olmuştu...
Bir dostun mutluluğu ile bende mutlu oldum... Dostumla telefon konuşmami bitirip klavyenin önüne oturduğumda yüzümde kocaman bir gülümseme vardı.
Özel birini arayıp, dakikaları geri getiremeyeceğim bir hayat içinde istediğim bir şeyi yapmanın huzuru ile yani mutlu bir yürekle tekrar yazmaya başladım...
Ve geçen zamanı , sinsi düşman yaptım.Acımasızca akıp
gidiyorsun,ama ben seni hissediyorum ve istediğim hiç birşeyi ertelemiyorum ve istediklerimi elde etmek için hayatla savaşıyorum der gibi mutluydum...
Siz hala ne duruyorsunuz? ????
Koşun telefona, bir dostu arayın.Birine e-mail atın... Onu sevdiğinizi hissettirin..Onun mutluluğu ile mutlu olun...
Ellerinizi üç kez çırpın ve düşünün hayatınızdan üç saniye boş bir sayfa girdi, koptu gitti işte!!!!
Oysa; siz özelsiniz ve size layık bir hayatı hak ediyorsunuz..Size layık mutlulukları hak ettiğiniz gibi...
Bana inanmazsanız, el ve ayak parmaklarınızın ucuna bakın , ve özelliğinizi anlayın.!!!!!!!!!
-----------------------------BÜLENTCAN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.