- 506 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yetenek Sizsiniz
Acun Ilıcalı ve jüri üyelerinin ego kokulu yorumlarıyla izlemeye alıştığımız müthiş bir yarışmadır Yeteneksizsiniz.
İsmiyle bize hakaret mi ediyor yoksa iltifat mı ediyor anlaşılmayan bir yarışmadır.
Sıklıkla jüri üyeleri değişir.
Ali Taran, Sergen Yalçın şimdi de Eser Yenerler.
Hülya Avşar ise Acun’dan torpilli kadrolu üyedir.
Değişmez, değişmesi dahi teklif edilemez..
Yarışmaya ilgi büyüktür.
Ülkemiz adına gurur verici yetenekler katılır yarışmaya (!)
Bir baltaya sap olamamış dansçılar zırt pırt Michael Jackson taklidi yaparlar, sanki hiç yapan yok gibi çok ta ısrarcıdırlar bu konuda.
Sonra ağızlarıyla müzik yapan müthiş yetenekli gençler vardır.
Ona Bitbaks deniliyormuş, tam bir geri yetenek aman nazar değmesin.
Sonra karateciler çıkar, rap müziği icra eden sanatçı kardeşler çıkar.
Birde çocuğunun meşhur olmasına bel bağlamış sorumsuz aileler çıkar, zerre kadar çocuklarına dans ettirirler, şarkı söylettirip bale yaptırırlar.
Özellikle küçük kız çocukları çıkınca Hülya Avşar tuhaf hareketler yapmaya başlar, kız çocuk sahibi olmasındandır muhtemelen.
Açıkçası ülkemiz için bir gurur tablosudur.
Müslüman evlatlarının girdiği türlü türlü kılık bizleri müthiş onore etmektedir.
Fatih’in neslinin ekran başında yaptığı şebeklik bizleri Avrupa Birliği’ne almayanlara kapak olacak niteliktedir.
Toplumda yer edinemeyen ne kadar garip-gureba varsa hepsi adına Yeteneksizsiniz ekibine teşekkür etmek lazım.
O kadar geri zekalıyı ekrana toplayabilmek hakikaten yetenek ister.
Ey ahali, yetenek siz misiniz bilmiyorum.
Bence Fikirsizsiniz, yani kafayı çalıştırırsanız Fikir Sizsiniz.
Ama kanımca Çaresizsiniz.
Biraz çalıştırın kafayı Çare Sizsiniz.
Allah Aşkına bırakın artık kırk şekle girip maskara olmayı.
Bu ümmetin tek geleceği sizsiniz.
Gelecek Siz siniz diyorum.
Tunar Çalışkan
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.