Gitme Dur...Seni Seviyorum
Olmaz olamaz gidemezsin bitemezsin...Gitmiyorsun değil mi? gidemezsin sen...Bir aşk masalını böyle bitiremeyiz değil mi?Öylesine severken sözümüzden vazgeçemeyiz biz...Bak Melekler semada yas tutuyor sevdamıza dua ediyor bizi sevenler ayrılmayalım diye...Biliyorum gitmeyeceksin gidemezsin bitemeyiz böyle değil mi?Öyle alışmışım ki sesine nefesimsin benim nefessiz bırakamazsın beni değil mi?Elimden telefonu bırakmazdım bırakmayacağımda..biliyorsun tek bir çağrınla tek bir mesajınla dünyamın gül kokusuyla dolduğunu...biliyorum sende seviyorsun sevenler ayrılamaz ayrılmamalıyız değil mi?Bir inat uğruna aşkımızı bitiremeyiz biz...Böyle bir aşkı leyla ve mecnundan kalan bu büyüyü bozmaya hakkımız yok değil mi? onların mirasını böyle harcamayız...Sesinden anlıyorum sende seviyorsun sende acı çekiyorsun benim gibi...Ne olur gitmesek bitmesek böyle...Aşkımızı kurban etmesek...Yüreklerimiz yaralı zaten.. neden acı çekmeyi bu kadar istiyoruz bilmem ki!!! Neden atıyoruz kor ateşler içine kendimizi sevgimizi aşkımızı...Yetmedi mi sence bu güne kadar çektiğimiz acılar yalnızlığımız...Hakkımız değil mi artık mutlu olmak? Her şeyi bir kenara atıp mutluluğa avuç açsak güleceksek de ağlayacaksak da beraber olsak...ben ağlayacaksam da güleceksem de seninle birlikte olsun istiyorum...Gel gel sende benimle ol...Bir can iki sayılamaz bizi kimse ayıramaz bir tanem...Neden böyle yapıyoruz SEVDA DERSEN SEVDA BİZDE YÜREK DERSEN YÜREK BİZDE BİZ BERABER OLMALIYIZ HER NEFESTE...Yalan dünyaya inat bütün çirkinliklere inat bütün karanlığa inat ışık olmalıyız ay yüzlüm...Kim bizden bahsetse kıskanmalı sevdamızı...kıskanmıyorlar mıydı sanki öyle kıskanıyorlardı ki bir tanem nazar değdi sevdamıza...bir tanem insanları bırak canlı cansız herkes kıskanıyordu bizi...bizi bizden uzak tutmak için elektrikler kesiliyor telefonlar kesiliyordu...böyle bir sevdaydı bizimki...biz bu kadar kolay yıkılamayız bu aşkı bu kadar kolay harcayamayız...Zaman aşkımıza sahip çıkma zamanı zaman bir olma zamanı zaman hayata inat biz varız bizi yıkamazsınız deme zamanı...Gel VARLIĞINA HAYAT DEDİĞİM GEL BÜTÜN ENGELLERDEN ZORLUKLARDAN KOP GEL...İNAN MUTLULUGA KORKMA ASLA BİZ BİZE YETERİZ...AŞKIN GÜCÜNÜ GÖSTERME ZAMANI DÜNYAYA AŞKIN VAR OLDUGUNU KANITLAMA ZAMANIN İNANMAYANLARA...BİLMEZDİM BU KADAR ZOR OLACAGINI ÖYLE ALIŞTIM Kİ SANA SENSİZ DÜGÜMLENİYOR SÖZLER BOGAZIMDA SENSİZ SAATLER GEÇMİYOR BİR TÜRLÜ YELKOVAN İLERLEMİYOR AKREP HERZAMAN Kİ GİBİ ACITIYOR YÜREĞİMİ...BİLİRİM KIYAMAZSIN KİMSEYE BU SEFER KENDİNEDE KIYMA AŞKINA SAHİP ÇIK AŞKIMIZA SAHİP ÇIKALIM SENİ SEVİYORUM NEFESİMSİN...KİMSEYE AŞKIM DEMEDİM SENDEN BAŞKA AŞKIM DEMEK EN GÜZEL SENLE YAKIŞTI BANA...HERZAMAN AŞKIM OLARAK KALACAKSIN BİLİYORUM SENDE SEVİYORSUN BİLİYORUM SENDE ÖZLÜYORSUN...VAZGEÇMEYECEGİZ VARLIGIN VARLIGIMA EN GÜZEL ARMAĞANDIR...AŞKIMIZI KURBAN ETMİYECEGİZ DÜNYAYA BU KİRLENMİŞ DÜZENE...VE AŞK DENİLDİGİNDE SEN VE BEN KALACAGIZ AKILLARDA...
SENİ SEVİYORUM SON MEVSİMİM HERŞEYİMSİN....
(ugur/27 mart 2008--15.30
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.