BİR ERKEĞİ AYNI ANDA İKİ KADIN SEVE BİLİR Mİ?
Bir erkeği iki kadın aynı anda seve bilirmi, diğer bir deyişle
İki kadın bir erkeğe âşık ola bilirmi?
Birlikte yaşamaya, sevgilerini paylaşmaya tahammül ede bilirmi?
Tasada, kederde, sevinçte, kıvançta kader birliği yapa bilirler mi?
Sizce!..
Bazı kesimler, çok eşliliğe sıcak baka biliyor, sizce bu bakış açıları manidarımı?
Bir kalbe iki sevda sığar mı, yâda, yâda tek sevdayı, iki yürek paylaşa bilirmi?
Bu tür sevdaların ömrü uzun olurmu?
Ölümüne sevdalara dönüşe bilirmi?
_____Ali Cemal AĞIRMAN_______
YORUMLAR
Aziz dostum nerelerdesiniz?
Benim yokluğum malum...Sayfama uğrarsanız bilgilenirsiniz:))
İrdelediğiniz konu bizim insanımızın samimi akılcı ve dürüstçe cevaplayacağı bir konu değil her şeyde olduğu gibi. Ve çok boyutlu ciddi bir konudur.
On çocuklu bir anneye hangi çocuğunu daha çok sevdiğini sorsanız hepsinin yeri ayrı der.
Bu cevap anne-baba kardeş için de geçerlidir çok zaman.
Sevgide ne ayırımcılık ne karşılık bekleme söz konusu olmaz! Hele ki bu bir AŞK ise...
Karşılıksız koşulsuz teslimiyeti gerektirir.
Aynı kişiye pek çok kişi aynı duyguları besleyebilir.
Bu o kişilerin yaşadığı coğrafyaya kültüre törelere ve koşullara bağlıdır ayrıca.
Adam sevdiği kızı gözünü kırpmadan öldürür! Nedeni sorarlar. Onu ölümüne seviyordum kimseye yar etmek istemedim der! Bir başkası bağrına taş basar aşkını içinde yaşar. Bir diğeri kendi canına kıyar!
Bir diğeri duygularını notalara döker: Mani oluyor halimi takrire hicabım diyebilir...Kimseler anlamasa da...
Esenlikler diliyorum aziz YOLDAŞIM...
Sayın Hocam bu yazıyı form sayfasında paylaşsaydınız bir çok yorum alırdınız.
Yazının içeriği tartışmaya zaten açık.
Söz konusu sevgi olunca,kabul edeceklerimizde var kabul etmeyeceklerimizde.
Ben kendi adıma konuşablirim.
Kişiler sevebilir dünya sevgiyle güzeldir. Bende severim eşimi ve çocuklarımı Komşularımı hayvanları doğayı örnekler çoğaltılabilinir.
Bir insan cinsiyeti ne olursa olsun sevgisini paylaşamaz.Bir kadın iki erkeği
Bir erkek iki kadını sevemez
Bana çok ters bir durum.Kırsal kesimlrde çok eşlili insanlar var Göz ardı edemeyiz. Onlarada sormak lazım durumlarından memnunlarmı,yoksa mecburluktanmı yürütüyorlar evliliklerini.
Diyorumki’’ eğitim şart’’
Yazacak çok şey var aslında özetlersek tek eş ve tek sevgi
Bir yüreğe bir sevgi yetmeli.
Müslüman olan bir insan bu noktada ölçüsünü Kuran'dan alır.Kuran bu meselede erkek için çok eşliliğe izin vermekle beraber tek eşliliği önermiştir.Adalet sağlanamama durumu varsa tek eşliliğin makbul olduğunu söylemiştir.
Birde bir yerde okudum tam olarak hatırlayamıyorum ama erkeğin birden çok kadına kalbini bölebildiğini, lakin kadınların sadece bir kişiyi sevebilildiğini yazıyordu..