AŞK BU
Aşkkın tek düşmanı saygısızlıktır.Kezzap gibidir saygısızlık bir döküldügü zaman yakar her şeyi eskiye dönmez hiç bir şey.Güvensizlik zemin hazırlar aşkın bitmesine.İçine bir ağaç kurdu girer yavaş,yavaş kemirmeye başlar ve durmak bilmez gün geçtikçe daha çok hızlanır.Kadınlar KAPTAN gibidir.Hızlı bir şekilde çatlamış su alan yeleri tamir etmeye çalışırlar.İnsanın arkadaşları POYRAZ gibidir denizi durgunlaştırmak istemezler.Daha çok dalga yapalar ki kaptanın işi zorlaşsın.ÇOCUKLAR CAN YELEĞİ gibidir.Kaptanın umudunu arttırır.ERKEK yağmur gibidir fırtınalarla gelir kaptanı çıkmaza sokar.Aşk bu ya hikaye gibidir.Bir varmış bir yokmuş dersin, geçmişteki yaşanan güzellikler hayal gibi gelir.Aşk güzeldir diyen büyüklerimiz sonrada aşk bir gün biter demeye başlar.Duyduğun güzel sözleri özlersin.Bu zor yolda en büyük destek çocuklardır.Kopmak üzere olan ipleri onlar küçük elleriyle tutarlar.Hiç yapmak istemediğin şeyleri severek yapıyormuşsun gibi davranırsın kaybetmemek için nafiledir iş daha çok çıkmaza girer.Aksilikler başlamıştır,yaptığın her şey kavga sebebidir.Oturup ağlamak istersin bazen yapamazsın hızlıca göz yaşlarını silerek zamanı değil dersin.Aslında sende de aşk bitmiştir.Sevginden aşkını kurtarmak istemezsin zorunluluktur çevrene çocuklarına karşı mücadele edersin.Etrafa mutlu aile tablosu gösterirsin herkes inanır mutlu olduğuna ama bir kendini inandıramazsın.Sonra Gemi karaya vurur.Her şey bitmiştir.Erkek bu sefer uyanır rüyada ve gemiyi geri denize çevirmeye çalışır.Oysa iş çok dan bitmiştir.Çünkü gemi karaya vurmuştur.Kaptan son sözünü söylemiştir.Sarılmıştır can simitlerine ve sonsuzluğa açılmıştır.
VAHİT VOLKAN SEVİNÇ