- 619 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AFORİZMALARIM (( 7 ))****
***Çeşitli konularda ileri sürdüğüm tesbite dayalı şahsıma münhasır özlü satırlar ; bana o kadar yitik yıllara mal olmuştur ki !!!
***Kendi mutluluğumuzun yaratıcısı,mühendisi,sanatçısı ve tüm argümanların orkestra şefiyiz. Yeter ki notaları iyi yönetelim !!
***Huzur ve mutluluk arıyorsan en güzel metot öncelikle ruhunu sakinleştirip ıslah ve terbiye ile disiplin altına almaktır !!!
***Bazen çile çekmek,kahırlanmak,ızdırap duymak,ağlamak iyidir. O takdirde gülmenin,mutlu olmanın kıymetini çok daha iyi anlarız !!
***Her daim mutlu olma lüksümüz yoktur. Asıl olan mutluluk veren şeylerin kıymetini bilmek ve doyasıya yaşamaktır.
***Her istediğimizi elde ederek değil, elde ettiklerimizle mutluluğu yaşamak en mükemmelidir !!!
***Dıştan gösterilen mutluluklardan ziyade içten yaşanan mutluluklar sahicidir !
***Her insan nice badireler,fırtınalar,acı ve hüzünler yaşadıktan sonra elbet bir gün süt gibi limanına ulaşmak hülyaları ile doludur.(
***Gençlik hataların kulvarı; sonrası dönemler ise engelli maraton koşusudur!!!
***Elin oğlunun tepene binmemesi için donanımlı olmalısın !!!
***Bu alemde en değerli varlık insanlardır !!! Kıymetimizi ve kıymetlerini asla unutmadan yaşamak vazgeçilmezimiz olmalıdır !!! (
***Başarısız olma korkunuz olsada deneyin usanmadan..Her başarısızlık size bir gün başarılı olmayı sunacaktır !!
***Yaşlandıkça korkak ,daha dikkatli yaşamak ve çekingen olmak; geride bırakacak olduklarımızı düşünmekten kaynaklanıyor olsa gerek !!’!
***Ben babamdan; evlatlarım benden, torunlarım da ebeveynlerinden üstün ve daha başarılı olabiliyorsa ve bu zincirin halkaları bu mihvalde uzayıp gidiyor ise gelişim kaçınılmazdır.
***Ondan bundan veya bir takım olaylardan dolayı oturup kös kös düşünmek ve müşteki olmakla vukuu bulmuş olguları asla düzeltme imkanınız yoktur.Mücadeleye devam edilmelidir !!!
***Sizler hayal kurmaktan asla vazgeçmeyiniz !!! Hayallere ulaşmak çok yüksek derecede olasıdır. Hayal kurabilenler geleceğin mucitleri olabilirler hem kendi hayatları hem de insanlık alemi için !!!!
**"Baba’dan böyle gördük !! "...Öyle der ve öyle giderse sadece yerinde sayarsın !!!
***Evlatlarımızı her güzel,doğru başarılar sergilediklerinde ödüllendirmeliyiz...Onlar ; aldıkları bu ödüllerle onurla yollarına emin adımlarla devam edeceklerdir !!
***Aşırı ve devamlı ürkütücü tembih ve nasihatlara, aba altından sopa göstererek tehditkarlığı da ilave etmek yerine ; direkt ve kısa söylemlerde bulunmak amacınıza ulaşmanızda daha etkili olacaktır!!!
***Başarıların önündeki en büyük engeller asabi,sert,aşırı otoriter ve kibir ,kasıntılık içinde yönlendirici olmaya kalkışmaktır. Başarılar ekip işidir !
***Belli yaşa gelene kadar toz pembe bulutlarda hayaller üzerine kurdukları dünyanın yaratıcısı gençlerimize ; tepe taklak aşağılara düşmeden gerçekleri usanmadan bıkmadan öğretmek anlatmak vebalimizdir !! (
***Evlatlarımızın çocukluk ve gençlik çağlarında temellerini sağlam atmak, doğrulara yöneltmek; bu aleme en büyük hizmet ve ibadettir !!!
***Son karar mercii siz olsanız bile; işinizde ve ailenizdeki bireylere yetki vermeniz liderliğinizin gereği olmalıdır !!
***Harcamalarımızda üstün gayelere destekte bulunmak, nefsimizi körletmek için yaptığımız giderlerden daha anlamlı ve kalıcıdır !!!
***Eğitimine önem verdiğimiz evlatlarımıza ahlaki düsturları veremezsek ;eğitimin bir anlamı yoktur !!!
***Hani telefon edersiniz de karşınızdaki size " Ben sana dönerim " der ya !!! En nefret ettiğim söz.. Çünkü; dönerim çoğunun lügatında arkasını dönüp gitmektir !
***Dönün geriye bakın ,gençliğinize... Şimdi üste para verseler aynı şeyleri yaparmıydınız ?
***Bazen hayatınızın geçmişinde öyle bir hata yaparsınız ki; son nefesinize kadar bedel ödemeye mahkum kalırsınız !!
***Çekip giderken yad ellere, sevgini sadık bir yüreğe teslim ettiysen; gözün arkada kalmaz !!
**Çekip giderken yad ellere; onun sevdasını yüreğinde götürüyorsan, asla yalnız hissetmezsin kendini !!!
***Size sunulan ve anlatılan yaşam çeşitliliğinde ; yapacağınız tek şey kendinize uygun yolu seçebilmektir !!!
***Yanılarak , aldatılarak, alet edilerek yaşananılanlar ; ileri ömürde olumlu olarak size yansıyacaktır. Onları yaşamadan öğrenemezsiniz !!
***İçi boş şeylerle oyalanmak en değerli armağan olan zamanı israf etmektir !!
***Sakın ha ezberleyerek yola çıkmayınız !!! Hayat tahtasına kalktığınızda unutup takılır kalırsınız !!! Sonra ikmale kalmalarla geçer ömrünüz !!!
***" Ne içli,yanık sesi var ya !!"... Bende yanık kokusu nerden geliyor diye merak ediyordum !!!!!
***Ben özlemeye alışkınım da ; ah şu gözlerim yokmu hep yollarda kaldı !!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.