- 543 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
::::ÇETELER VE SPOR::::::
_____Çeteler ; Hayatımızın her alanına girdi , zaten çete nerde rant varsa orada kümelenmesi gayyet normal diyenleri duyuyorum. Aklına gelen çeteleri say desen ; Başta yargı, kolluk güçleri (Askeri , Polis, Özel güvenlik, Mafia, İstihbarat,)....bununla yetinse iyi diyenleri de duyar gibiyim...El-Kaide, Oso, Müslüman kardeşler,.v.s ( Bağnaz redikal islam ) yetti mi ?...tabii ki değil..şimdede ’SPOR ÇETESİ’ karşımızda
____Lafı evelemeden BJK ve GS macına getireceğim....Çarşambanın gelişi Perşembeden belli derler başta BJK yönetiminin 1453 diye AKP hükümeti sırf ’ Gezi ’ olaylarına desdek verdi diye bu örgütlü ’ÇARŞI DİYE BİLİNEN ’taraftarın bertaraf edilmesi için gerici ve bağnaz AKP taraftarına BJK forması giydirerek Beşiktaşın içerisine soktuklarını başta Orman ve ekibi ’EŞŞEK’ gibi biliyordu.....hükümetten stad için yardım ve köstek olmaması için göz yumması olaylara davetye çıkarmış ve hazırlamıştır.Mac başlamadan 4 savcının mac/ta seyirci olmadığını basın yazdığın da bunun bir ’KOMPLO olacağını kestiremiyecek kadar ’EŞŞŞŞEK’ kimdi acaba ? Aklı selim her seyircinin o gün bir ’PRAVOKASYON’ yaşanacağını bilmiyen mi vardı ?...Hani diyelim bunu AKP hükümeti her olayda yaptığı gibi yapmasına rağmen aklın nerdeydi ’TÜRKİYE FUTBOL FEDERASYONU’ (TFF) ?
____Şimdi maca dönelim ;Hakem Fırat Aydınus (Güya BJK lıymış )...Eyy Merkez hakem kurulu sen böyle şaibeli bir hakemi nasıl BJK macına tayın edersin ? ...her BJK macın da olduğu gibi kıvırkanlığı ile meşhur bu hakem GS lehine düdük çalırken BŞK/a yapılan faulların hiç birinde düdük çalmadığı gibi görmemezlikten gelerek macı gerdi.....GS golunun birinde top BURAK/IN eline çarpmasını görmemezlikten gelerek devamında gol/a zemin hazırladı...Burmamıdır Hurmamıdır GS oyuncu BJK oyuncudan faulla kapan topun devamında da gol olmasına vesile olduğu da bir gerçek.Bu olayların devamı iyice ’PROVAKASYON’ Ortamı hazırlattı ve 1453 Melo/nun şerefsizce tahrikleriyle sahaya akın ederek BJK başarısını gölgelenmiş oldular.
Netice itibirıyle ’SUCLU AYAĞA KAL DESELER’
1)Hakem FIRAT AYDINUS
2)AKP hükümeti içerisinde bu işi tezgahlıyanlar
3)1453 adına dedikleri vede BJK la yakından uzaktan taraftar ilişkisi olmayan gurup
4)Spor bakanı
5)Melo pisliği
6)Türkiye Futbol Federasyonu (TFF)
7)Profesyonel Futbol Disiplin kurulu
8)Merkez hakem kurulu
9 )BJK yönetim kurulu (Bilerek lades dedği için )
Kadir Haktan TÜRKELİ