uyku
hani olur ya bazen..
şimdi uyumanın tam zamanı dersin..her şeyi olduğu gibi bırakıp derin bir uykuya dalmanın tam zamanı..
uzun bir zaman hiç bir şey görmemeye duymamaya ve konuşmamaya ihtiyacın vardır aslında..rüya dahi görmeden öylece uyumak istersin işte..
kim olduğunu unutarak geçmişinden geleceğinden habersiz ıssız sessiz öylece kendi halinde kalmak..
üstüne üstüne gelen herşeye böyle kafa tutacağını sandığındanmı yoksa yorulduğundanmı bilinmez..ama uzun saatler hatta günler boyu hiç uyanmadan şöyle derin bir uykuya yatmak istersin..
şimdi işte
şimdi öyle uzuunn bir uyku istiyorum ben..
yıllar sürebilecek kadar uzun..
YORUMLAR
Uyku güzel şey...
Uyumayı istemek de...
Ama,
her şeyin bir süresi var...Bir tadı var.
Her şeyi tadında bırakmalı...
Uykuyu da...
Hayatın zorlukları,
tadı tuzu bu yorucu yolculuğun.
Öyle,
yarı yolda pes etmek,
yiğitliğe pek yaraşmıyor...
Zira,
böyle cesurca kalem kullanan yüreğin,
yiğitlikden uzak olacağına kimse inandıramaz bizi..
Bir tutam hayat tarafından 9/23/2013 3:31:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yıllar sürebilecek bir uyku...Bana pek hoş gelmedi bu istek! Geçmişi silmeğe çalışarak, gelecek günlere hazırlanmak, belki yıllarca sürebilecek bir uyku isteğinden vazgeçirebilir sizi..Nasıl olsa,sabahı olmayan bir geceye hepimiz, biz insanlar bir gün yatacağız! Tebrikler bu güzel yazınız için..Allah, rahatlık versin...Saygı ve selâmlarımla..