Merhaba Mail Arkadaşım...
Merhaba Mail Arkadaşım diye başlamak istiyorum söze. Beni tanımıyorsun bende seni tanımıyorum. Belki cümlelerimden cinsiyetimi seçebilirsin. Bu fark eder mi senin için bilmiyorum..Bana cevap verir misin ya da ben tekrar sana yazar mıyım bilmiyorum . Sen diyorum .İçimden öyle geliyor. Nerden çıktın , neden bana yazıyorsun diye sorarsan inan bunu bende bilmiyorum .Sadece kafam bozuk o kadar . Sadece sana merhaba demek istedim .
Sana küçük bir not;
Kitapları sever misin bilmem , ama ben çok severim . Kitap en iyi dosttur derler ya . Bak işte bu çok doğru.
Seninle konuşmaz ama içindeki her kelime ile sana cevap verir aslında. Okudukça rahatlarsın.
Dokundukça kendini iyi hissedersin. Böyle bir şeydir işte kitaplar benim içi.
Küçücük dünyamda huzur bulduğum bana arkadaşlık eden tek dostumdur aslında.
Ne ben onu bırakırım ne o beni . Geçinip gideriz güzelce ..
Yine çok konuştum galiba. Ben konuşurum öyle . Arada tuhaf laflar edebilirim.
Rahatsızlık verirsem cevap vermek zorunda değilsin. Adımı bilmek zorunda değilsin . Ben senin adını bilmesem de olur.
Mail arkadaşım derim olur biter. İlla bir isim istiyorsan sen bana " Rose "desen de olur .Çok uzattım lafı benle tanışmak istersen cevabını bekliyorum . Çünkü ben olsam tanışırdım . Konuşacak çok şeyimiz olabilir.
Aslında kısa bir şeyler yazmak istemiştim . Sadece bir merhabaydı istediğim ama bak laf lafı açtı işte .
Bu yazıyı gönderip göndermemek konusunda da kararsız kaldım ama , yine de gönderiyorum .
Canı sağ olsun kelimelerim ne diyebilirim ki başka.
Umarım tekrar görüşürüz.
Kendine iyi bak.. Mail Arkadaşım ..
İmza: "Rose P."