- 1874 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BULUNMAZ HİNT KUMAŞI
BULUNMAZ HİNT KUMAŞI
Sanki bugüne kadar iktidara gelen siyasi partiler eften,püften partiler, başbakanlık makamına oturan şahsiyetler de eften,püften insanlarmış gibi Tayyip’in heykelini dikecekler neredeyse..
Bugüne kadar yapılanların tümü yanlış,
Herkes tut kaka onlara göre..
İstiklal savaşı vererek memleketi düşman işgalinden kurtaran Gazi Mustafa Kemal ve silah arkadaşları da bu Milletin adını TÜRK koymakla hata etmiş ve Cumhuriyeti kurarken LAİKLİK ilkesini hayata geçirmekle oda potansiyel suçlulardan birisi..
Herkes zarar verdi bugüne kadar bu Ülke ye,
Bir tek gökten zembille inen Recep Tayyip ERDOĞAN hariç..
Çünkü O bulunmaz hint kumaşı..
En büyük demokrasi kahramanı..
O olmasaydı PKK bugün HABUR rezaletini yaşatamayacaktı bize,
O olmasaydı Apo denilen alçakla müzakereler olmayacaktı,
O olmasaydı ’’Diyarbakır’ı Ortadoğu’nun yıldızı yapacağım’’ diyen bir BOP eşbaşkanımız olmayacaktı.
O olmasaydı askerlerimiz ve Ordu mensuplarımız saçma sapan iddialarla içeri atılmayacak ve PKK ya kahraman payesi verilmeyecekti.
O olmasaydı Barzani denilen alçak ’’ Kürtlerin kıllına zarar gelirse ,Türkmen şehri Kerkük’ü yakıp yıkarım’’ diyerek Türkiye ye posta koyamayacaktı..
O olmasaydı Deniz Fenerinde trilyonluk soygun yapanları Hakim ve Savcılar mahkemelerde en ağır cezalara çarptıracaklardı. Ama sümenaltı edilen davayı da zaman aşımından düşürdüler maalesef...
Demokrasi kahramanı Recep Tayyip ERDOĞAN kendisini Adnan Menderes ve Turgut ÖZAL’la aynı kareye sokup milleti kandırmaya ve oy avcılığı yapmaya devam ediyor.Tencere ve tava çalınmasına bile tahammül edemeyen, kendisine muhalefet edecek şahısları polislere derdest ettirip içeri tıktıracak kadar demokrasi kültüründen yoksun bir Başbakanı alkışlayıp göklere çıkaranlar da Cumhuriyetle hesaplaşmak için bunun iyi bir fırsat olduğunu zannediyorlar.
Recep Tayyip ERDOĞAN için binlerce koruma Ordusu,
Zırhlı araçlar ve yeni uçaklar,yeni makam koltukları tahsis ediliyor.
Bir de kamuoyunu ikna edebilmek için ’’Başbakana suikast edecekler’’şeklinde haberler servis edilerek mağduriyet havası yaratılıyor.
Sevsinler böyle demokrasiyi...
ülke siyasetini germek için her türlü politikayı mübah gören,Milleti etnik ayrıştırmaya tabi tutan ve kamplaştıran bir adama peygamberlere bile gösterilmeyen sevgi ve sadakati bir türlü kafam basmıyor benim...
Ya bu Milletin genetik yapısı bozuldu.
Ya da biz kafayı yedik...
Ertuğrul KALAFAT