- 765 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
fikir serbestisi!!!
Yazı fikir değişikliginden ötürü silınmıştır.. .zamanın naif dokunuşları doğa kanunlarının sunduğu ahengin yardımıyla ;bizi resmededursun biz gafletimizin pervazında uhdelerden müteşekkil semamızda kanat çırpan kuşlar gibiyiz...
Ne ineceğimiz zemin mihribandır nede mecramız ilelebet asuman.. müjganı hayali şebnemi umman..sanırsın zinde değil cahı azerpenah.. lebihai ezdil keliman veli bayedşod nistibuden ey dost...imruz ki çünima nistferda gerçi danem ki müesser neşebet ruzibisar... yek talim için yek be haliha şodiesir ke an ha hali purmelali şodest..
YORUMLAR
ayrıca bunların dedelerinin Osmanlıyı ki yıldırım orduları komutanı Atatürk iken nasıl vur kaç taktiğiyle yıpratmaya çalıştıklarını unutmadan şimdide kendi devletlerini yıpratmak için dünya siyonistleriyle işbirliği içinde oluşları aşikardır..kimse demesin katliam yapılıyor kendi milletine silah kullanıyor ortada çok büyük aldatmacalar var ve bu aldatmacaya bizim hükümetimizde işbirlikçi olarak katılıyor... en azından ben böyle inanıyorum..neden bu ayaklanma hafız esadın hemen ölümünün akabinde değilde arap fıstiklenmesinin hemen ardından başladı...ne ayaksınız olum siz...