- 708 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
AÇLIK
Sevgili arkadaşlar
Felaket çanlarının kulaklarımızın zarına şiddetle zarar verdiği şu günlerde, iklim değişikliğine bağlı olarak açlık sorunu ile karşı karşıyayız. Tarihsel süreçte toplumların yaşamsal faliyetlerini sürdürmesi açısından değişik yerlere göç etmek zorunda kalmışlardır. Ve bir süre sonra emperyalist faliyetler ortaya çıkmıs insanlık tam bir çıkmaz içine girmiştir.Bu gün yine tarih tekerrür ediyor. Yapılan araştırmalar sonucunda Yüz milyon İnsan yoksullaşacak ve sonucunda savaşların çıkması kaçınılmaz olacaktır.
Peki biz ne yapıyoruz
Yine herzamanki gibi gözlerimizi kapatıp ’’Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın’’ Atasözümüzle kendimizi bu savaşın dışında sayıyoruz. Oysa unutmamak gerekir olaki bir savaşta biz her ne kadar kendimizi safdışı edersek bizi kolumuzdan tutup sürükleyecektir
Üç kişilik bir aile baba çalışıyor,çocuk disco,bar’dan kendini bir türlü koparamamış zevk_i sefa peşinde. Anne evde canı sıkılıyor akşama kadar ne yapsam ne yapsam çözümü alışverişte arıyor. Komşuya hava atacak ya pazarı eve taşıyor. Eee aldın güzel sonuçta ihtiyacını karşılayacaksın ama insan bu kadar mı gerekenden fazla eşya alır. Ne olcak bu kadar malzeme tabi klasik yöntemler bizde tükenmez alacaksın malzemeyi dökeceksin çöpe...
Arkadaşlar şöyle kendi kedimize gelmenin vakti gelmedi mi sizce?
YORUMLAR
İnsan hayatın gerçeklerine malesef baktıkları aynaya göre önemsiyorlar.Eğer gerçek proplemleri dışbükey aynaya yansıtarak anlatırsan olduğundan çok fazla küçültmüş olursun.İçbükey(devaynası) yüzeyine yansıtırsan olması gerekenden fazla büyütmüş olursun.Düz bir aynaya yansıtıp aynayı yukarı kaldırırsan bu sefer de görüntüleri olduğunun tam tersine aktarırsın.Bütün bir mesele düz bir aynada düzgün bir duruşla tam cepheden yansıtmak ve aynı cepheden seyretmektir.
Duyarlılığın için seni tebrik ediyorum.Belirttiğin gibi ülkemizin ve dünyanın en büyük sorunu israf ve paylaşımdır.
İsraf arttıkça tüketim çılgınlığı kredi afyonunda çözüm arar.O da belli bir süre kaçınılmaz krizi getirir.
Gelelim paylaşıma.Memleketin %10 'u milli gelirin %90 'ı alırken; % 90'ı da geri kalan %' 10' u paylaşmaktadır.Kendisine düşen pay 2 çocuklu 4 kişilik bir aile payıdır.Payını artırmadan hızlı nüfus artışıyla o az payı da paylaştırdığında insanların % 33' ü açlık sınırında yaşamaktadır.Bu düzenin kendisini devam ettirmesi de işsizlerin sayısının artmasına bağlı olacaktır.Böylece Komünist Çin gibi aylık 10-100 dolar arasında hem de sosyal güvence istemeyen sigortasız kaçak işçi çalıştırmış olacaktır.İSRAFA VE HAKSIZ PAYLAŞIMA SON VERİP BAKABİLECEĞİMİZ KADAR ÇOCUK YAPTIĞÜIMIZDA KULA KULLUK SONA ERECEKTİR.BÖYLECE DIŞ GÜÇLERİN VE İŞBİRLİKÇİ,LERİN OYUNU BOZULMUŞ OLACAKTIR.