- 1579 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
bıraktığın o yerdeyim...
bi hayaldi benimkisi...bana yetmeyen sana yetişmeyen bi hayal...
nasıl anlatmalıyım şimdi,hangi kelimelerle süslemeliyim bu sensizliğin satırlarını bilmiyorum...biraz buruk bi yanlızlığım var bugünlerde,kimseye anlatamadığım;gözyaşlarımda yaşadığım bi sensizlik war içimde bu aralar yine...kahretmek istemiyorum bu sensizliğe,hayallerimin canı acır cünkü biliyorum...kendi kendime anlat anlat bitiremiyorum yıllardır seni,bi hayal bu kadar mı güzel olur be sewgili bi can bi cana bu kadar mı yakışır...yıllardır böyle avuttum kendimi hep onun canı en çok benim canımın yanına yakışıyor diye,onun kalbi en çok benim sewdama yakışıyor...ben yakıştırdım da sen seni yakıştıramadın biliyorum bu sewdaya...oysa ne ağır yüklerin eşliğinde sewmiştim seni...ne ölümlerin eşiğinden dönmüştüm bi tebessümün uğruna...yıllarımı bi sewda uğruna werdim ben ewet hemde hayali bi sewda...bıkmadan yolunu gözledim...belkilerle yaşadım...keşkeleri dost bildimde kendime yinede bi gün olsun söz söyletmedim beni mahvedişine...senin yükün bana emanet yar...senin acın bana emanet…ihanetlere bedel wermedim ben emanetlerini…onca zaman sancılarında öldümde yinede acının üstüne acı koymadım…awuçlarımın arasına aldım yokluğunu hergece koynuma sokuldu sinsi bi yılan gibi hasretn…yoktun ve olmayaksın biliyorum…bile bile ölüme gittim ben...bu sensizliğin tarifi yok aslında sewgili...dilim dönmez benim öyle sensizliği yazmaya,kanaya kanaya içime atarım ben sensizliği,lal getiririm dilime yine de satır satır işleyemem yokluğunu...olur ya bigün gelirsen bana seni yazarım işte ozamanlar...benim tebessümlerim sarar senin ruhunu...senin bakışların sarar benim bedenimi...umudum olursun işte anlayağın...hiç merak etme kader diye sen bana geldiğin gün keder diye yazdığım yokluğunu ben terkederim sewgili...barışırım yeniden satırlarla...gözlerini yazarım bikez daha...işte ozaman sahipsiz kalmaz şiirlerim...satırlarıma seni yazarım,satırlarımı sana okurum...
hayal ya...ben bi hayat istemiştim içinde sen ve ben olan...we biliyorum ki hayal olarak kalacaksın...sen içimde çizdiğim mutluluğun resmisin...çok zor...elimi uzatıyorun ama dokunamıyorun...şimdi yönünü yönüme tuzak bildi sevgili... sen haram ettiğin hayatımın başkasıyla helalliğini yaşamaktasın biliyorum ama olur ya beni birilerine soracak olursan eğer HAKKINI HELAL ET DİYİP BIRAKTIĞIN O YERDEYİM...ölümlerdeyim...