Yalnızlığım Hoşgeldin...
YALNIZLIK EY KADİM DOSTUM HOŞGELDİN TEKRAR BİR BÜYÜYE KAPILIP UNUTMUŞTUM SENİ ÖZÜR DİLERİM BİLMİYORDUM SENDEN BAŞKA DOSTUM OLMADIGINI VARDIR SANDIM HAYALE ALDANDIM EVET BİLİYORUM DOSTUM DEMİŞTİN... SANA BENDEN BAŞKA YAREN YOK DEDİGİNİ DÜN GİBİ HATIRLIYORUM.. SENİ ANCAK BEN ANLARIM DEMİŞTİM HAKLIYMIŞSIN BE DOSTUM NE DESEN HAKLISIN....AMA GERİ GELDİM BENİ İLK GÜNKİ GİBİ KABUL EDERMİSİN YANINA SANA SÖZ VERİYORUM BİRDAHA ÇEKİP GİTMİYECEGİM ÖMRÜM YETTİGİ KADAR HEP SENİNLE KALACAGIM BU SÖZ HAFİFLETİRMİ KIZGINLIGINI NOLUR KOVMA BENİ KAPINDAN...BİLİYORUM DİYOSUN Kİ YİNE BİRİ ÇIKAR KARŞINA AKLIN BAŞINDAN GİDER SÖZ SANA DOSTUM KALP YALNIZLIGI BAŞKA BİRŞEY KALBİME RUHUMA SENDEN BAŞKA KİMSE GİREMEYECEK BUNDAN SONRA GELEN SADECE MİSAFİR OLACAK YÜREĞİMDE BELKİ ÖMRÜMÜ GEÇİRECEGİM GELENLE AMA SÖZ SANA SENDEN BAŞKA YARİM YOLDAŞIM OLMAYACAK BAŞIM EGİK BENİ KABUL EDERMİSİN TEKRAR İLK GÜNKÜ KADAR SARIP SARMALAR KUCAKLARMISIN BENİ BİLİYORUM DOSTUM İŞTE BÖYLE TESELLİ ETMENİ SEVİYORUM YA SENİN HAKLISIN GİDEN GİTMİŞTİR DİMİ? GİTTİGİ GÜN BİTMİŞTİR...HAKLISIN DOSTUM YAŞAMAK DİRENMEKTİR BİRLİKTE DİRENECEZ HAYATIN ZORLUKLARINA AŞK DENEN DÜŞMANINA İNANDIM YANLIŞ YAPTIM ONUNLA BİRLİKTE BÜTÜN ZORLUKLARI AŞACAGIMI SANDIM...ONUNDA BAZI ŞEYLERİ DEGİŞTİRMEYE GÜCÜ YETMİYOMUŞ...SANDIGIM KADAR GÜÇLÜ DEGİLMİŞ İŞTE GÜÇLÜ DEGİLMİŞ...KANDIM AŞKA AMA BECERİKSİZİN TEKİYMİŞ AŞK KENDİNE BİLE YETEMİYORMUŞ...ÜSTESİNDEN GELEMEDİGİ ŞEY ÖYLE BİRŞEY Kİ SEN BİLE GÜLERSİN İNAN...AŞK İŞTE O ZORLUGU BİLE YENEMEDİ...BİR SÜRE BENİ AVUTURSUN DİMİ ÇOK ŞEY İSTEMİYORUM SENDEN HERZAMAN YAPTIGINI YAPMANI İSTİYORUM İŞTE GELDİM TÜM ÇIPLAKLIGIMLA TÜM HAYAL KIRIKLIGIMLA KALP YARAMI TAMİR ETMEKTE YARDIM EDERSİN DİMİ? ARADA SIRADA SIZLANICAM BAZEN GÖZYAŞLARIMI BIRAKACAM GÖZ PINARLARIMDAN SİLERSİN DİMİ?UNUTMAMA YARDIM EDERSİN BİLİYORUM DOSTUM BİLİYORUM SENDE BENİM EN İYİ DOSTUM SIRDAŞIM ARKADAŞIMSIN...MERAK ETME BEN SÖZÜMÜ TUTUCAM...BENDEN ONU İSTEME DOSTUM BEN ARTIK KEŞKE DEMİYORUM DEMİCEM SÖZ VERDİM KENDİME NOLUR KEŞKE İSTEME BENDEN KEŞKELERİMİ ÜCRA YIKIK DÖKÜK VİRANE ŞEHİRLERİN KİRLİ TOPRAKLARINA GÖMDÜM ÖYLE GÖMDÜM Kİ ASLA ÇIKARMICAM...MERAK ETME TEKRAR DÖNMEK YOK ÇÜNKÜ UMUDUMDA YOK DÖNMEYE UMUDUMUDA KAYBETTİM VARLIGINA HAYAT DEDİGİMİ KAYBETTİGİM GİBİ...ÖYLE DEME DOSTUM O KENDİNCE DOGRUYU YAPTI ÖDÜN VERMEDİ KENDİNDEN BENİM GİBİ DEGİL Kİ O BEN HERŞEYDEN VAZGEÇEREK KALBİMİ ONA VERDİM AMA O YAPAMADI...OLSUN DOSTUM KÖTÜ DÜŞÜNME ONUN HAKKINDA...ALLAH ONUN YOLUNU AÇIK ETSİN İYİKİ TANIMIŞIM ONU... HAKKIMI HELAL ETTİM BEN RAHAT UYUSUN NASİP DEGİLMİŞ...YETERKİ MUTLU OLSUN...HİÇ AĞLAMASIN GÖZYAŞI DÖKMESİN ONUN ÜZÜLMESİNİ İSTEMEM HEP MUTLU OLSUN BİLİYOSUN GİDENE NEREYE GİDİYOSUN DEMEK DEGİL GİTTİGİN YERDE MUTLU OL DİYEBİLMEKTİR GERÇEKTEN SEVMEK ...ÖYLE BİRİNE BAĞLANSIN Kİ O ÖLDÜGÜ ZAMAN ODA YAŞAMASIN...HADİ DOSTUM GEL YANIMA SIMSIKI SAR BENİ BIRAKMA BİDAHA BİZ BİZE YETERİZ NE GÜZEL SÖYLEDİN...HERBİŞEYİM SENSİN ARTIK DOSTUM...DOSTUM YAPMA LÜTFEN AĞLIYOMUSUN YOKSA AĞLAMA DOSTUM AĞLAMA ARTIK BİR OLMA ZAMANI BİZ BİZE YETERİZ UNUTTUN MU ?BİLİYORUM ÖYLE GELDİM Kİ SANA SENİDE HÜZNE BOGDUM HAYIRLISI BÖYLEYMİŞ DEMEK Kİ NASİP DEĞİLMİŞ DOSTUM.... MUTLU OLMAMI MI İSTERDİN KEŞKE MUTLU OLSAYDIN GELMESEYDİN DİYOSUN DOSTUM SENSİN DİMİ BÖYLE KONUŞAN?DOSTUM YAPMA BÖYLE LÜTFEN BİLİYOSUN ACI SEN BEN HEP ARKADAŞTIK ZATEN ÖZLEMDE BİZİM BİR PARÇAMIZ ASLINDA ONLARIDA YANIMIZA ALALIM NE DERSİN?SEN AĞLAMA DOSTUM BÖYLE Mİ ANLAŞTIK SENLE :( BEN AĞLARSAM SEN SİLMİCEKMİYDİN GÖZ YAŞLARIMI.BU SEFER BEN SİLİYORUM AMA BİDAHA OLMASIN TAMAM MI...SEN BENİM HERBİŞEYİMSİN YALNIZLIGIM SENİ SEVİYORUM...
(ugur-27.Mart.2008---02.37 )
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.