- 1217 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
KISA-KISA
Öyle herkesin tavsiye ettiği,hele marka olmuş yerlere gitmeyi tercih etmem.
Bilindik yerler ezber yaşantımızın bir benzeri olacağını düşündüğümden galiba.
Tavsiye aldığım yerleri görmezden gelmek kapıları kapatacak kadarda katı değilim.Tavsiyeleri kişiye özel değerlendirmelerim vardır.
Ama karar genelde bilinmeyen yerleri görmek tarafında kullanırım.
Öyle bavul dolusu yolculuklar sıkar beni.
Bir sırt çantası özel birkaç parça eşya kalemim,dosyam ve kağıtlar...not almayı severim.
Söz unutulur-yazı kalır/olurya bir on yıl sonra açıp okumak en vizyon filmi seyretmekten daha çok keyif verir bana.
Yeni yerler ufak konaklama yerleri,yöreye uygun kahvaltılar,sessizliği dinlerken doğanın zamansız suprizleri yağmurlar-şimşekler-hortumlar-çiçeklerin güne merhaba demesi.
Tan vakti kuşların sesleri ve daha bir çok mucizeye tanık olmak o hep bilinmeyen tanınmayan marka olmayan yerlerde gerçekleşmiştir hayatımda.
Dolu bir esindi sarar dingin sessizlik içinde bedeni.
Uykular öyle şehrin yüksek binaları arasında uyumaya benzemez.
Köşede yanan sokak lambası bir başka ışık verir istemez/hediye gibi sunar ışıltısını.
Bakar kalırsın ve o anı ölümsüzleştirmek adına denklanşöre sessizce basarsın,ürkütmeyerek.
Ve binlerce resim arşivine sahip olma mutluluğu yaşarsın
Bilmediğimiz-görmediğimiz o kadar çok şey varki hayatta..GÖRMEK VE BULMAK ADINA BİR ADIM ATMAK KADAR YAKIN OYSA.
==========
En şık kıyafetler içerisinde değer verdiğimiz dostlar arasında,kendimize saygımız çercevesinde güzel giyinmek boy göstermek moda oldu.
Hiç farkında olmadan birileri adına yaşar olmuşuz.
Eve dönüşlerimiz toplantı sonrası kravatımızı gevşetip rahatlamamız evde eşofmanlarI giymemiz,bizim olduğumuz tek gerçek saatler aslında.Adı rahatlamakta olsa.
Eşyalarımıza yansımış aldıklarımız,ölümsüz fotoğraflarda bile özenle poz vermişiz.
Güzel görünmenin ötesinde beğenilmek adına.
Oysa insan doğarken çıplak ve ölürken çıplak gider bu dünyadan.
Değerlerimiz/aşka kıymet vermemiz yüreğimize yakışanı bulmak adına.
Ama ne yazık;çok hoş/çok iyi ve arkasından/amaları fakatları eklemişiz.
Gelir düzeyine göre seçimlerimiz birinci sırada yerini almış.Adı yaşam koşulları sözleriyle süslemişiz.
DUYGULARIN HİSLERİN İÇTEN VE SICAK SAMİMİ MERHABALAR sadece günaydın demek kadar kısa kalmış.
Belki birde iyi akşamlar/apartman kapısında gördüğümüz komşularımıza.
İsimlerini bilmediğimiz hangi katta yaşadıklarını bilmediğimiz ve bir arada yaşadığımız insanlar arasında.
POZ VERMEK KALMIŞ,GÜLÜMSEYEREK/PAYLAŞMAKTAN KORKMUŞUZ ASLINDA.
==============
Dert ettiğimiz şeyleri bir kağıda yazalım,bakalım en çok nelere dertleniyor nelere seviniyoruz.Neler bizi mutlu ediyor ne kadar seviyoruz/sevgi denilen güzel duyguyu.
Ne kadar hoş görü ve anlayış içindeyiz.Nefes alıp verdiğimiz havayı adaletli nekadar kullanıyoruz..
Bakın yazdıklarınıza dilimizden düşmeyen kelimeler neler..ortadan bir çizgi atalım güzellikleri ezber yapalım
Olumsuzlukları çıkaralım hayatımızdan, kaliteli zaman içinde yaşama yolculuğumuz başlıyacaktır.
Karamsarlık hep bir şikayet ve sorunlar sarmış cevremizi,
Ezber söylemler kulaktan dolma bilgiler kolay olanı yapmamıza ve böyle yaşamamıza neden olmakta.
Kimi başı hep yerde gökyüzünü unutmuş,kimi bulutlara bakarken,ayakkabılar çamur olmuş.
Bir orta yolu bulmak bu kadar zormu.
Hep karşımızdan beklemişiz seni seviyorum demek kadar masum bir çift sözü.
Aynanın karşısında kıyafetlerimizi düzelmiş üstelik en yakınımıza nasıl güzel oldumu diye sormuşuz.
Hoş kim söyledi bugüne kadar hayır o kıyafet sana hiç yakışmadı/soru sorarken cevabı kendimize göre ayarlamışız.
KANDIRMIŞIZ KENDİMİZİ/ANI DEFTERLERİMİZİ ORTALIĞA KOYMAKTAN BİLE ÇEKİNİRKEN..kendimiz okumuş kendimiz yazmışız.
YORUMLAR
Çok güzel bir yazıydı, okurken kendimi buldum satıraralarında...
Bir sırt çantası atıp sırtıma, gezmeyi, görmeyi ve küçük yerlerde konaklamayı bende çok severim...
Kalabalıklardan kaçıyorum artık, yoruyor beni, dinlenmek istiyorsam, doğaya ve tenhaya sığınıyorum :)...
...
Komşu kısmına hiç girmeyeceğim, eskidenmiş o çatkapı girip-çıktığımız ve neredeyse aileden biri gibi olan komşuluklar...
Hayatı yaşamayı unutuyoruz gerçekten, bir garip koşturmacanın içinde üstelikte hiçbir yere yetemeden koş babam koş... Hayat bizi yaşar oldu artık... ki buna bir son demeliyiz di mi.?
...
dostça hep...
Kesinlikle farklı yerler ve farklı kuytular gizli kalmış alanlar belki bir kuçuk sokağın kuçuk bir tatlıcısında yendiğin tatlılar belki hiç kimsenin ayak basmadığı kumsallar belkı zamansız dalgalar hepsi gizli bir yerlerde saklı gönlümüz neyse onu akıtıyor ve onu görüyoruz belki bir Siyahinin beyaz gülüşüdür insanın aradığı zamanlar hep kuytularda bir şeyler gizlidir hep sessizken bir şeyler söylenir ve sessizken birşeyler olur ve sessizlikte dinginlik gece de hüzün vardır kuytularda ise madenler iyi geceler çok isabetli bir yazıldı tebrikler
Saygımla