PLATONİK AŞKA MEKTUP
MELANKOLİK SATIRLAR
PLATONİK AŞKA MEKTUP
Bazen senden nefret ediyorum. Bazense seni her şeyden çok seviyorum. Bazen bir hiçsin hayatımda. Bazen her şeyimsin. Bazen elimdeki tek kalansın hayattan. Bazen ise bir kalp kırıklığı. Bazen nefes almak gibi seni görmek. Bazense idam edilmeye mahkum bir suçlunun hüznü içimdeki. Bazen gülümsememdesin. Bazen ağlayışımda,hıçkırıklıklarımda. Uçurumun kenarında yaşamak gibi seni sevmek. Beni kurtaran da sensin aşağıya atan da sen olacaksın bir gün. Her sabah bir aşk kırıntısı akşamdan. Her akşamsa bir aşk pastası senden. Bilmeyeceksin küçüğüm hem de hiç. Hani bana neden bir şey söylemiyorsun diye sormuştun ya? Neden hiç anlatmıyorsun? Anlatamam ki sana ben. aşk en zor olanıymış hüzünlerin . Hem seni sevmek hem de bile bile söyleyememek yüzüne. Oysa sana anlatmak istediğim o kadar çok şey var ki. Ama geç kalmış olmak bir şeylere. Belki bir gün bir yerde yine çıkarsın karşıma . Aslında hep sevdiğimiz o yerde... Her şeyin başladığı ilk yerde. Belki tanımayacaksın beni . belki de çok memnun olursun beni gördüğünde. Her akşam konuşacak mıyız yine? Her sabah hiçbir şey olmamış rolü yapacak mıyız kendimize ve diğerlerine? Bu olanları unutalım diyecek misin yine? Bana bu sefer arkadaşça bakarsın belki. Şimdi hiç bakmadığın gibi arkadaşça. Arkadaşın olmak bile yeterken bana düşmanın olmak düştü bu hayat oyununda. Aslında düşmanında değilim senin. Hem sana çok yakınım kendimce hem de çok uzaksın bana sen. Sana bu yazdıklarımı okutmayı çok isterdim bir gün ama bilirim okumazsın. Önemsemezsin beni. Hiç bilmediğin şeyleri duymayı istemezsin hiç. Belki de okursun. Öğrenirsin her şeyi. Ama bir gün dedim ya. Ne o günden uzak ne o günden yakın. bir gün her şey bitermiş. Bu da bitecek mi bir gün? Ya bu en mutlu anımda bile ağlamaklı halim? Bitecek mi? Tek istediğim sana bir kez daha sarılmakken yüzüme bile bakmayacaksan ne anlamı kaldı aramızdakilerin? Beni görmeyeceksen o kalabalığın içinde. Fark etmeyeceksen yokluğumu bu kadar acıya değer mi bu aşk? Yıllar sonra hatırlayacak mısın beni? Aklına geldiğimde tekleyecek mi kalbin benimki gibi? Aklımda bir sürü soru var şimdi. Bütün oyunu sen başlatmıştın sen bitirdin yine. Bense bu oyunun içinde kaldım. her gün yüzüne bakıyorum yine hiçbir şey olmamış gibi. Yüzümü çevirdiğim her yerde sen varsın. Hani görmesem unuturum diyorum belki. Ne zormuş arkadaşına aşık olmak? Tek istediğim bir gün en sevdiğim o şehirde senle karşılaşmak. Ne olur orada karşıma çık bir gün. Hayalimizi hatırla zora düştüğünde. Ve ben yine aşkını hatırlayıp ağlarken hikayemizi anlat bana. Sen demiştin ya bizim hikayemiz. Ben çok sevdim o masalı. Keşke sil baştan yapabilsem her şeyi. Bunları niye yazdığımı bile bilmiyorum. Ama umarım bir gün beni anlarsın. Keşke o bir günün yakın olduğunu bilsem. Belki o zaman aşkını durdurabilirim içimde beni yakmadan önce.
YORUMLAR
Ask oyledir ki, mutluluktan dunya tersine doner, Elini tutusu kadar sevindiren bir sey yoksa da, gidisiyle kalbini kirar..
Ama herseye ragmen bu kalpler buyuk okyanuslarda gene yelken acar... Acabilmeli....
Yazinizi begenerek okudum.. Sevgiler
Aşk...
Öyle olmalı ki...
Gülümsetebilmeli seni, çekip gittiğinde.
Acılara değil, yaşanmış o çok özel anlara teslim olmalı insan gidişinin ardından. Gözlerde bir ışık olarak kalabilmeli. Ve dudaklarda hafif bir tebessüm...
"Çok güzeldi, yaşadım, yaşadık", diyebilmeli.
KUTLARIM GENÇ YAZARI..