- 602 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KENDİNİ KEŞFETMEK
Kendi içinde yolculuğa çıkmak bazen kendi labirentinde kaybolmayı göze alabilmekle olur aslında.Kendini keşfetmek , iyileriyle kötüleriyle , artılarıyla eksileriyle kendini tanımak , yapabileceklerini ve yapamayacaklarını kabullenmekle olur ancak.Hep artılarını görünce ya da herkesin kabul edebileceği bir ifadeyle sadece sorunlara takılı kalıp yaşarken hayatı ; eksilerini görmeye , kabullenmeye , düzeltmeye vakit bulamayınca gün gelip o hatalar bazen bir bir ( ki bu durumda çok şanslı olduğunuzu kabul etmelisiniz ) bazen de hepsi birden yüzünüze vurulduğunda kendinizi toparlamak için yine kendinizle savaşmanız gerekir ( ki işe yaradığı hiç görülmemiştir ) . Böyle durumların o insan üzerindeki tek etkisi kişisel yıkım olur . O insanın kendine olan tüm güveni öncekilerle sonrakiler de dahil olmak üzere bu olayla beraber yıkılır . peki o insanın kendine güvenini tekrar ne kazandırır başka bir deyişle o insanı hayata , diğer insanlara , topluma ne kazandırır ? işte bunun cevabı o insanın kendisinde gizli . Başka insanların yapmadığını yapmalı ve kendine güvenmeli ama her şeyden önce bunu yapmayı istemeli ki başarmalı . Peki bu insan ister mi artık, kendine ınancı kalmış mıdır ? Ya o da KENDİNDEN VAZGEÇMİŞSE NE OLACAK ???
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.