- 1190 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
cancana...candancanaya bir selam yolla...bekliyorum ama...
kaç zamandır ara ara sayfasındaydım.birdenbire sesi soluğu kesilmişti.neden diyordum neden...ne oldu da hiçbirşey yazmıyor... gene açtım bugün sayfasına...yoktu hiçbirşey ondan yana...aklıma çocukları geldi...belki dedim onların sayfalarından birşeyler öğrenebilirim...üç kızı vardı...bir de aksi mi aksi lanet bir karısı...kan kusturuyordu arkadaşıma...bir türlü de boşanamıyorlardı...anlatırdı herşeyini bana...bende ona... hiç mutlu olamadım derdi...ne yapsam suç oluyordu eşime...hergün karakoldayım derdi...sudan bahanelerle hep şikayet edermiş karısı... kızının sayfalarında epeyce bir gezindim...belki birşeyler bulabilirim diye...buldum da...bulunca da yıkıldım...gözlerim bulanıklaştı,gözyaşlarım sel oldu aktı...ölmüş...benim cannnn arkadaşım ölmüş...bense hep suçlamıştım onu...belki de başka sayfa açtı demiştim.belki de bana dertlerini,acılarını,herşeyini anlattı diye pişman oldu demiştim...ama o öyle birisi değildi ki...adanalıydı o...mertti,sözleri yumuşacıktı...kimseleri üzemezdi...insanlar kırılacak diye çok korkardı...aklıma bir şey geldi...sayfasına foto koydurmak için ne kadar da uğraşmıştım...olmazzzz diye epey bir süre direnmişti...ben güzel bir adam değilim demişti...ben de boş duvarlara mı yazı yazacağım yani dediğimde peki demişti....senin hatırına bir bilene sorayım da koyayım sayfama resmimi... cancana...o kadar iyi,melek gibi bir insana nasıl cadaloz bir kadın düşerdi ki...garibim o kadar sessiz bir adamdı ki eşi bir paspas gibi eziyordu...sözlerinden anlıyordum...sende birşeyler söylesene o birşeyler dediğimde;ben yapamam diyordu...yapamadığı içinde genç yaşta göçtü gitti bu dünyadan...artık emekli maaşını alıp,rahat rahat yiyorlardır hepsi... cancana...benim sevgili cannnn arkadaşım...son günlerini nasıl geçirdin,neler çektin hiç bilmiyorum...ama allah seni acıdı da yanına aldı bence...yoksa hala karakollarda,boşanma mahkemelerinde çile çekecektin... cancana...hep bir sözünü hatırlayacağım. cancana candancanaya birselam yolla bekliyorum ama...mekanın cennet olsun...sen kal ışıklar içerisinde...
candan
15.Eylül.2013
pazar
izmir
.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.