- 592 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AFORİZMALARIM (( 5 ))****
***Sevgiler ; sipariş verdiğiniz ve bedelini ödediğiniz ekmek arası köfte veya çift dürüme benzemez !!! Sevgileri sipariş ve bedelini ödeyerek edinemezsiniz !!!
***Karşınızdakileri önce siz sayar severseniz; ektiğinizi biçer daha fazlası sayılır ve sevilirsiniz !!!
***Öncelikle Allah’ın size lütfettiği doğru ve makbul yeteneklerinizi,karekterinizi keşfedip ortaya çıkarmalı ve sahip çıkmalısınız !! O takdirde kendinize saygınız ve güveniniz artacaktır !!!
***Gözünüz saat kadranında durmadan koşturan akrep ve yelkovanı seyre dalar; öyle oturursanız onlar yarışırlarken kaybeden olursunuz !!! Boşuna su gibi akar gider dememişler ya zaman için .!!!
***Bize sunulan hayat ve vakit işletmemizdir. Dilediğiniz gibi harcar,kullanır ve dizayn edersiniz !!
***Aynalar; sadece tutuldukları yerleri yansıtırlar !!! Arta kalanlar ise sırlardır !!! (
***Keşkelerinizi bir tencereye atın ve KEŞKEK yapın !!! (
***Hayat arabanızın vites tertibatından geri vitesini iptal ediniz !!
-***Üzerinizde yük olan olumsuz düşünceleri atın ve hafifleyiniz!!
***Ömürler kısa oysa öğrenilecek şeyler oldukça fazladır. Bu kısa ömürlerde kendi başımıza gelenlerle herşeyi öğrenmek mümkün değildir. O halde başka kişilerin tecrübelerinden istifade etmeyi unutmamalıyız !!
***Bebeklik,çocukluk,ergenlik,gençlik,orta yaş ve ihtiyarlık eğer yaşıyorsanız her insanın başına birer defa gelir. O her devrin değerini bilmek ve keyfini çıkarmak gerekir ..!
*** Eğer içmeden sarhoş gibiyseniz; sizin adınız büyük olasılıkla GENÇLİKTİR !!!!
*
**Başarılı olanların deneyimlerini irdeleyin; akıl eleğinizden düşünleri harmanlayın !!!
***Yaşam bir okuldur..O kadar zaman ve masrafa rağmen hala diploma alamamışsanız siz tembel bir öğrencisinizdir !’!!! (
***Ben bir aktörüm !!! Bazılarına öyle rol yapıyorum ki !!! Ya siz ???
***Başkalarının ekip biçtikleri tarlaları gezin,inceleyin...Kendi ihtiyacınıza uygun mahsüllerden istifade ediniz !!!
***Yaptığınız hata ve kabahatlarınızdan bihaber değil ve onlardan dersler çıkarabiliyorsanız; tecrübe kazanmış sayılırsınız !!
***Yapacağınız her neyse götürü iş yapan ustalar gibi toptan halletmeye kalkmayın. Çıkaracağınız fizibiliteye binaen planlı,proğramlı tasnif ve sıraya koyunuz !!
***Her şahsın mutlaka kendince üstün meziyetleri ve hataları vardır. Mesele o üstün hasletlerinden yararlanırken hatalarını izale etmenin yollarını bulmasıdır!!!
***Hayatta ve yaşamımızda bir ilim kolu olan yaşamın kaidelerini bilmemiz; yol haritamızda az kaza yapmamıza ve bedel ödememize vesile teşkil eder !!!
***İyi yaşamasını bilmek ve tatbik etmek akıl ve yetenek işidir !!
***Başkalarının deneyimlerinden yararlanmanın bir yoluda okumak,okumaktır !!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.