- 1887 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
özlemişim
Bugün köşe yazını okudum.Uzun zamandır elim gitmiyordu tuşlara yazdıklarını okumak istemiyordum her okuduğum satır canımı acıtıyordu.Kendime yenilmekten korkuyordum dayanamayacağımdan korkuyordum..Okudum bir daha okudum her satırda hasretin vardı içinde kopan fırtınaların vardı satır aralarına gizlediğin bir tek benim anlayabileceğim..’Her şey sevgiyle başlar’ diyordun..Bunu yazarken yüz halini çok merak ettim.Eminim acı bir gülümseme düşmüştür gamzelerine kahretmişindir sevdana yağan binlerce göze..Seven iki candık..Şimdi ayrı iki can olduk..
Yıllara yenik düşen sevda, dahası düşürülmek isteyen sevda..Ne sen nede ben istedik ayrı havaları solumayı..Kader sizin topraklarınızda doğuştan yazılıyormuş ,geçemedik kaderin önüne aşamadık duvarları..Sevdamıza değil kadere yenik düştük biz..
Özlemişim sana ait her satırı soluğum kesildi okurken ilmik ilmik içime işledin.Canım’dan bir kez daha sen koptu..
Anılara daha sıkı sarıldım..hep sensiz, hep yarınsız kaldım..
miray
YORUMLAR
ustadım ayrılıgı asayım mı
yoksa bu guzel duyguları anlattın diye seveyım mı bılmıyorum
keşke olmasaydı ayr9ılık diyorum ...
.... ama o kadar ayrılacagımız cok şey varki yer yüzünde hangisine yanalım hangisine ölelim bilemeyiz
.......... bize kalan gidenlerin ardından sabretmek ...
rabbim size H.z. Eyüp'un sabrını nasip etsın ...
.......sevgiler....