- 527 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
sewgili-günlük
slmlar herkese..
zaman içindeh herkesin kendini nadasa çekme rolü war hayatta..tek sorun bu aşamada kendini tamamlayabilmek hayata..günlükse bu durumlarda en etkileyici en yakın,en dost kişidir aslında ..kişi diyorum çünkü o sizsinizdir..
adını koyamadığım bir yol düşünmek istiyorum ..o yolda giderken kimi zaman düşmek yıkıcak elbet kendimi ama ben o yolda bakıyorum ki düşerken kalkmayı öğrenen yine ben oluyorum..
bazı gerçekler hayatın wazgeçilmez yasasıdır..o yasaları çiğnersen hayatta seni çiğner..sonra paçavra eder olur olmadık zamanda..sen istemezsin onun böyle haykırışlarına çığır açmaya ..ama elden ne gelir bir kere kırmışsın olmadık kanadını zamaınn çalımında..
günler ayları kovalar..sözler suküt eder o neşeli anları zamanında terk edilmeye yüz tutan geçmişte..bakarsın bir gün kanar yüreğin ,neye üzülürsün ...ey hayat var mı senden zalimi şu dünyada!...
görmekse istediğin görürsün en şefkatlisinden ama alamazsın bakmak istediğini...sonunu çizemezsin bir hamlede ...bakışlarında tek marur kalır gururun..sen ne o zamanı çevirebilirsin geriye..ne de yaşayaşacağın geleceği güzelliğe..
****************
şaşılıcak şeyler yaratmk gerek bazen hayatta..mesela ben .:)şaşmak diyorum çünkü çoğu insan yaşadıklarını anlatır şiirde öyküde,,tek bir mısrada yad a kelimelerde..
yaşanmadan yaşatılan şeyler yürek ister belkide galiba bu meziyeti becerebiliyorum..
çabalarıma verdiğim önem yok ama birilerinin bu çabalarda kendini bulma arzusu bana yeter:)
yeni öykü ve şiirlere yeteneğim olduğu müddetçe yazmaya devam...
içimdeki yazarı ortaya çıkarmaya çalışacağım ama iyi ama kötü...
çok şeyler yaşayıp görmek lazım ...sanırı hayata bu gözle bakarsam iyi bir yazar olurum:))
herkese sevgilier..
ßir-masalım
YORUMLAR
ustadım siz yazın ben kendimi ararım kelimelerde
bazen bir kelime vurgularken beni bazen bin kelimeyi okurum kendimi bulmak için
su olur bazen dizeler çakışır duygu selinde
bazen sert kaya olur balyozlar kıramaz
siz sert kayayı kaleminizle kırdıkça
ben kendimi bulurum dize aralıklarında
..........
... sevgilerle.........
beğeni ile okudum .....
tşkler...
adını koyamadığım bir yol düşünmek istiyorum ..o yolda giderken kimi zaman düşmek yıkıcak elbet kendimi ama ben o yolda bakıyorum ki düşerken kalkmayı öğrenen yine ben oluyorum..
DÜŞE KALKA GİDİLEN BİR YOLDUR HAYAT, DÜŞMEKTE VAR KALKMAKTA SONUÇTA..
yeni öykü ve şiirlere yeteneğim olduğu müddetçe yazmaya devam...
içimdeki yazarı ortaya çıkarmaya çalışacağım ama iyi ama kötü...
hep aynı şeyleri yapıyor, yazıyoruz....
başarılar..