MUTLULUĞUMU KİM ÇALDI !
*
Eskiden Daha Mutluydum Ben..
Babam her işten eve geldiğinde kolları dolu bir şekilde gelirdi . Bana ya çikolata ya da oyuncak getirirdi . Ama daha çok kitap getirirdi.
Küçükken en büyük tutkum kitaplardı . Onların dünyasına dalar , onlar gibi olurdum . Annemin tatlı sesiyle okuduğu masallarla uykuya dalardım.
Babam anneme her akşam eve gelirken bir demet gül alırdı . Annem gibi kokardı . Ben gül’ü anneme benzetirdim.Onun kadar güzel ve baş döndürücü.
Öylesine naif ve öylesine yumuşak..
Bizim evde yemek masası hep birlikte hazırlanırdı . Babam genelde salata yapardı. Ve hayatımda yediğim en güzel salataydı ;
babamın kendi elleriyle yaptığı o neşeli salatamız.. Domateslerle göz ve ağız çizerdi , bana yedirmek için ..
Annemse her zaman çok güzel yemekler yapardı . Pamuk ellerinden çok güzel yemek tarifleri çıkar , sanki yaparken içine sevgisini katar gibi hissederdim..
Bense anneme masayı kurup toplamasında yardım ederdim.Yorulmasını istemezdim hiç. O pamuk ellerini öpmeye doyamazdım.Saçlarının ipek kokusunu koklamaya doyamazdım.
Babam da doyamazdı zaten..
Beni anlamıyor sanırdı ama .. Gizliden severdi annemi . Bana çaktırmadan saçlarına küçük buseler kondururdu .
Çok güzel bir çocukluğum vardı benim bir zamanlar. Annem , babam , bütün sevdiklerim yanımdaydı. Mutluydum ..
Ama şimdi hiç bir şey eskisi gibi değil. Çocukluğumdaki gibi değil hiç bir şey..
Artık masayı birlikte hazırlamıyoruz . Annemin o pamuk ellerini doya doya öpemiyorum , koklayamıyorum gül kokusunu..
Babam artık eve çiçekle gelmiyor.. Eskisi gibi masallarla uyumuyorum artık..
Eskisi gibi koklayıp , öpemiyorum annem’i.. Babam eskisi gibi gizliden sevmiyor annemi..
Şimdi göklerdeki annem’e sesleniyorum .Biliyorum her an beni izliyorsun .
Söyle bana Anne .!
Mutluluğumu Kim Çaldı !
YORUMLAR
Aile en güzel yaşam desteği..
bizler büyüyoruz ve büyüdükce sorunlarımız artiyor..
sevdiklerimiz hep yanımızda biyerlerde,tek başına dayanabileceğimiz yaşama guvenle bakmaktalar..
utandırmamak adına sağlam cesur ilerlemek gerekli diye düşünüyorum
neden niçin ? yerine ne yapmalıyım, yapmalıyız..
Tşkler paylasıma her cocugun yaşamında kesitler..
SAygılar..