- 641 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AFORİZMALARIM (( 4 ))****
**Onu kaybedişinizde ; herşey anlamsız ve boş olacak ise, davranış,saygı ve sevginizde özenli olunuz !!!
**Sevginizde ; hak edenlere bonkör olunuz !!
** Duygularınızı yüreğinize hapis etmeyiniz.. Onlar bir mahkum gibi debelenip durdukça; huzurunuz kaçacaktır.. !!!
**Bir yaprak kururken; bin çiçekler açar ötelerde !!!
**Avuçlarımdan akıp giden hayat sadece benim !!!
**Güven oluşmamış ise sevgilerden bahsedemezsiniz !!!
**Mazlumların onur,şeref,namus ve haysiyetleri ile asla oynamayın ve peşkeş çekmeyin..Onlar ;o hasletleri ile dünyaya meydan okurlar !!!
**" Kediyi köşeye sıkıştırırsanız tırmalar !!"... Mazlumları ezmek yerine koruyunuz ki size sadık kalsınlar !!!
**" Kâr da beyaz ama üstüne itler pisler ’"... Bırakın pisleyip havlasınlar; siz yağmaya ve bembeyaz yaşamaya devam ediniz..Onlar kervanlarada ulurlar ama kervanlar yoluna devam eder !!!
**Pembe bulutlarda oturduğunuz tahtınız, büyüdükçe çatırdamaya ve yıkılmaya mahkumdur !!!!
**Bırakın genç yaşta günlük tutmaları...Merhaba dediğinizde gerçek hayata ;inanın yırtıp atacaksınız hepsini !! (
**Güvenmediğiniz sevgiyi ne yaşayın ne yaşatın !!!
**Menfi şeyler yaşayanların en büyük avantajları olgunlaşıyor olmalarıdır !!
**İnsanın tava gelmesi, toprağın tavına benzemez .Toprak tavında sürülür,ekilir..Ama dolduruşla tava gelenler,getirilenlerde sömürü ve kullanma başlar ..!!!
**Anket ve mülakat aldatmacasına kapılıp umut edici olmayın !!!
**Narin ve nazik hayatlar; çileli ve yıpranarak geçer !
**Krambolleri iyi değerlendirenler kurnaz ve fırsatçıdırlar!!
**Islak ışıklar kırık olur,serseri yıldızlar çene yorar !!!(
**Saklı duygular yaşamınızı alt üst eder. Samimi iseniz, cesur olun ve haykırın her ne ise ; rahatlarsınız !!!
!
** Önce kendinize otoriter olunuz ki ; hayatınızı disipline edebilesiniz !!!
**Eğri ise eğri; doğru ise doğru !!! Ne ise söyle!!!
**Sahip olduklarınıza hoyrat davranmak en büyük savurganlık ve aptallıktır !!
**Eşi ölünce yalnız kaldı yaşlı adam.Çocukları sen bak,ben bakarım diye paslaşıp kavga ederken ;bakımsızlıktan göçtü gitti eşinin yanına !!
!
**Sırtını dayadığın her ne veya neresi ise oda birgün yıkılacaktır. En iyisi kendine dayanmandır !!
**Ne iyisiniz, ne kötü !!! İnanın her ikisinde de sizi geçenler mutlaka vardır. Hani derler ya " el elden üstündür diye !!!
**Anlatacak çok şey varsa; sadece susmalısınız bazen !!!
**Hayatı tabii seyrinde yaşamak belki de en güzel tercihtir !! (
**Hayat ile ne beş taş ,ne kutu kutu pense oynanır ne de ip atlanır. Hayat körebe değildir !!!
**Yakınlarınız hak tecelli edip ebediyete göç ettiklerinde ; keşkeleriniz çoksa iflah olmazsınız !!!
**Taraftar ve gönüldaş olabilirsiniz !! Ama fanatik olmayınız !
**"Bekara eş boşamak kolaydır.!.".. Evlendiğinde ise boşamamak için neleri ,kimleri harcamaz ki !!!
**Sevginin tabii olanı makbuldur !!! Suni davranışlar sadece aldatmaya matuftur !!
**Alıntı,çalıntı cümlelere kendi bir kaç kelimesini serpiştirerenler sadece anlam kargaşası yaratırlar !!!
**Posta memuru gibi adres aramayınız !!! Allah şuur ve vicdanlarımızdadır.
**Aldatılmak ve kullanılmak bazılarına tatlı gelir. Çünkü onlar kuş beyinli ve balık hafızalıdırlar !!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.