- 14099 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
DOĞUM GÜNÜ
Bugün benim doğum günüm...kutlanan ilk doğum günüm geldi aklıma.evet kutlanan doğum günü benimdi ama benim doğduğum ay ve günde değil.üniversite yıllarıydı.facebooka rastgele gün ve ay yazmıştım.evdeydim,ev hali yani.kapı çaldı,karşı komşularım deniz ve abdi.yanlarında bikaç arkadaş daha.ellerinde pasta,mumları yanıyor.yüzümde flaşlar patlıyor.daldılar içeriye, bağırıyorlar iyiki doğdun diye. bian gerçekten doğum günüm zannettim.sonra aklıma geldi.’ bugün benim doğum günüm değilki’dedim.hepsi şaşkın şaşkın yüzüme baktılar.anlattım olanları.neyse doğum günümmüş gibi yapayım dedim.mumları üflediğim gibi elektrikler gitti. bu kadar şanssızım işte.hayatımda ilk defa benim için yapılmış bir sürpriz, elektrikler gidiyor ve zamansız...
Doğum günü demişken öyle zamanlar geliyor ki insan doğduğuna sevinsin mi üzülsün mü bilemiyor.herşeyin herkesin gittikçe kötüleştiği dünyada insan yaşlandığına pekte sevinemiyor.
Canım arkadaşlarım bugünde benim için bişeyler yapmayı planlıyorlar ama herşeyi yüzlerine gözlerine bulaştırdılar.sözde sürpriz, bukadar da belli edilmez ki.herşeye rağmen dostlar tarafında hatırlanmak güzel.zamansız olsada.umarım herkesin bir sonraki yılı bir önceki yılından daha mutlu ve daha paralı geçer.....
YORUMLAR
Her şeyin gönlünüzce olması dileğimizle yeni yaşınız kutlu mutlu olsun.Yaş günleri yıllar geçtikçe hem dostlarca hatırlanmanın mutluluğu hemde gititkçe daha bir gençleşiyor olmanın burukluğuyla karmaşık duygular içinde geçiyor yinede szi hatırlayan dostlarınızın olması ve doğum günlerini yalnız kutlamak zorunda olmamak bile bir mutluluk nedeni olabilir.