serserime
Hatırlayınca o güzel günleri gözlerim dolar ağlayamam... Boğazım düğümlenir konuşamam...Sorarlar seni anlatamam...Ve film şeridi gibi gözlerimin önüne gelir teker teker unutamam...Yine o günkü gibi atar kalbim durduramam..
Söyleye bildiğim tek cümle ’’ sevdiğini sanmak bile güzeldi! ’’
Evet güzeldi! Sevdiğini sanmak, yalanlarına inanmak ve en güzelide olmayacağını bildiğim halde hayaller kurmak seninle...
olmayacak duaya amin demekte güzeldi..
VAZGEÇMEDEN!..
Biliyormusun sevgili hala hayaller kuruyorum. Ve hala olmayacak dualara amin diyorum. Elimden gelen tek şeyi yapıyorum.
Şunu unutmaki serserim ’suskunluğum sana olan sevgimdendir’
YORUMLAR
Sevmeyen seviyorum demez, en azından herkes demez, seviyordu çok seviyordu ki dedi ve bir şey daha ben buna inanmıyorum doğru gelmiyor mantığıma ‘’seni sevdiğim için gittim’’’, madem seviyordun daha önce gelip hiç yola çıkarmasaydın. Yok başladın üstelik hasarlı bir kazaya sebep oldun o halde yarı yolda bırakmayacaksın. Severek susmak değil, gerekirse sevmeyerek çıkaracaksın o kaza yapan aracın içinden, inanmıyorum inanmıyorum diğer türüne, sadece kendini kandııryorsun şair, sadece kendini. Karşı seviyor sizi bu doğru ama sizin sevdiğiniz ve bunun için sustuğumuz yanlış, kabul edin bunu!!!!!!!!