- 1134 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Soru
"Uzun zamandır görüşemedik; Nerelerdesin?" diye soruyor arkadaşım biraz sitemli biraz esprili...
Sahi nerelerdeydim ben acaba?
Böyle pat diye sorulunca da cevabı bul bulabilirsen.
Ben de bilmiyorum ki nerelerdeydim.
Ne çok okumak istediğim bir kitabın başındaydım; ne sohbeti doyumsuz bir arkadaşın yanında...
Çoluk çocuk faslını geçtim;şu sıralar torun torba faslındayım onu biliyorum...
Düğünler hiç durmaksızın devam ediyor, cenazelerin arkası kesilmiyor yaşadığım şehirde. O görünmeyen Koro şefi kolunu kaldırdıkça davullar çalıyor; indirdikçe ağıtlar yükseliyor...
Nerede miyim?
Hayatımda yer tutan insanlarla olan ilişkilerimde ettiklerimi bulma dünyasındayım. Kimsenin hakkı kimsede kalmıyor haberiniz ola...
Garip bir biçimde aslında çok iyi bilinenden çok iyi bilinmeze doğru akıp giden hayat ırmağının üzerinde yol almaktayım...Küreklere ne kadar asılırsam asılayım faydasız... Ne hızlı ne yavaş değil ; bir hızlı bir yavaş, bir tatlı bir acı,bir, bir, bir....
Kalbim bir yerde, aklım başka bir yerde...
Yapmak istediklerim kaf dağının ardında, istemediklerim burnumun dibinde...
Atık dolu zihnim kapıları zorluyor; Çıkıp ortalığı berbat edecek bir sürü koz elinde...
Biraz günahların koynunda, biraz sevapların peşinde...
Durum beter şarkısını dinliyorum sabah akşam Tarkan’ ın...
Her şeyin hayatı, umudu, güzelliği çağrıştırdığı dünyadan ölümü, hüznü, ayrılığı çekip çıkarıyorum istemeye istemeye...
Biraz karamsarım evet; hayat yorgunuyum belki de... Ama asıl yorucu işlerin daha çok başında olduğumun da farkındayım...
Keşke hiç sormasa idin o soruyu be arkadaşım "Neredesin" diye... Kendimden başka her yerdeyim kısacası...
"Bazen uzaklaşmak gerekir, yakınlaşmak için" demiş bir büyük zat...
Sahi siz neredesiniz?
Kendinize doğru yollara düştüyseniz bir yerlerde karşılaşacağımız muhakkak sizinle...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.