- 385 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ABDULAH CEBECİ VE KELİME-İ ŞEHADET
Abdullah Cebeci,
Doğma, büyüme Zile’li.Zile Lise’sin de müdürlük yapmıştı.Sonra İstanbul’a taşındı.Uzun bir süre haber alamadık.Gitmeden önce benim yazdığımı biliyordu.Samimi arkadaştık. Aynı davanın adamlarıydık.Çocuk Kalbi isimli kitabını biliyordum Elime geçti.Kitaplığıma aldım ve okudum.Gerçekten okunmaya değer bir eser.
Bu Sosyal Medya yok mu?..
Uzakları yakın ediyor.Bir facebook sayfasında mesajını okudum.Adresimi ve telefon numaramı istiyordu.Mübarek ramazandı.Kargo ile bir kitap çıka geldi.Tam da Ramazan Ayı’nın ulviyetine yakışır bir kitaptı.
“Hidayetin Anahtarı Kelime-i Şehadet Anlamı ve Mesajı” Abdullah Cebeci.
Kendi basımı idi.Ve kendi dağıtımını yapıyordu.Benim de iki kitabım kendi basımımdı.Ne külfet getirdiğini biliyordum.Abdullah Bey’e de hayli külfet getirmiş olmalı.Allah yardımcısı olsun.Kitabı rahmetli Annesi Emine Hanım’a ithaf etmiş.Dilerim duaları kabul olur.Allah rahmet etsin.
Kitap altı bölümden oluşuyor.Ancak asıl konusu iki bölüm;
1-Kelime-i Şehadet
2-Kelime-i Tevhit
Abdullah Bey bunları bir din adamı ve meslek dersleri öğretmeni olarak en ince detayına kadar inceliyor ve açıklıyor.Kendinden ve açıklamalarından Allah razı olsun!Ayrıca “Din ve Modern Bilim”ile ilgili çok güzel açıklamaları var.Gerçekten okunmaya ve incelemeye değer bir dini eser.160 sayfa kalınlığında.Bilhassa din adamlarının,meslek dersleri öğretmenlerinin, öğrencilerin ve vaizlerin okuması ve faydalanması gereken bir eser.
Ellerine ve düşüncelerine sağlık Abdullah Hocam.Sizler gibi inançlı ve bu dine gönül vermiş Alperenler olduğu sürece bu din asla geride kalmayacak.Daima ileri gidecek ve en yüce din olarak kalacak.
Aslında yazacak o kadar çok şey var ki ne zamanımız ne de sayfalarımız buna müsait.Sadece büyük bir teşekkür yeter sanırım.Son sözü yine Hoca’nın güzel duası ile bitirmeden önce daha nice eserleri yazmanı Cenab-ı Allah’tan niyaz ederim.
“Cenab-ı Hak kimseyi şehadetten mahrum etmesin.
AMİN !
Kemal DOĞANAY
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.