- 762 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AFORİZMALARIM (( 3 ))****
***Hayat yürüyüşünüzün yakıtı yalan ve entrika ise ; bir gün yolda kalırsınız !!
***Karşımızdakini ikna için neden yemin ederiz ki ? Bu sığınışın altında yalan olasılığı yüksektir !!
***Önce sevmeyi öğren,sevişmek zaten onunla kol kola !!! Tersi olursa; bulamazsın ömür boyunca !!
***-Bir varmış,bir yokmuş .. İşte hayat !!
***Bazıları hep çocuk kalırlar.. Boyuna posuna aldanmayın sakın ha !!!
***Ektikleriniz ne kadar güzel olsa bile; yabancı,ayrık otları çıkacaktır.Mesele onları yaşam tarlanızdan ayıklamaktır !!!
***Yaşam tarlasına ektikleriniz ne ise ; onları istihsal edersiniz !!! (
***Bazılarının tavrı; sizin sahip olduklarınızın ne kadar bulunmaz ve değerli olduğuna delil teşkil ederler !!!
***Acilen estetiğe ihtiyacı olan ne burunlar var !!!Oysa Kaf dağı masallarda kaldı !!
***Karşınızdakinin ve kendi sevginizi kötü amaçlı asla kullanmayıniz. Çünkü ; sevgiler bakirdir ..!!!
***Sevdalar yetim kalmasın !!! Sarılın sıkı sıkıya.. Sevmek hayattır !!!
***Başaramadıklarınızı ; çocuklarınıza dayatarak tatmin olamazsınız !!!
***Sizi diğerlerinden bir yana tutan varsa; o şansı heba etmeyin !!
***Şuur altında biriktirilenler; her an benzer olaylarda harekete geçeceklerdir !!! (
***İki lokma ekmek için ,karekterlerinden taviz verenler makbul insan değildir !! Korkmayın " Aç mezarı yoktur !! "...
***İkballeri için taviz verenler,çanak yalayanlar;makamlarında ve yetki sahalarında kullanılmaya mahkumdurlar !!!
***Hangi ahvalde olunursa olunsun ,size zaman ayırmada cimri davrananın samimiyetini irdeleyiniz !!(
**Hayatınızın şekil,istikamet ve inşaasını taşoranlara teslim etmeyiniz !!!
***Bardağınızı gelişi güzel doldurtup,taşması için son damlayı beklemeyin !!!
***Sevginizle asla soytarılık yapmayın !!
***Ben hayatım boyu yaşadıklarımda kimseyi müsebbibi olarak görmedim. Hayatımın yanlış ve doğrularının inşaası tamamiyle kendi eserimdir .
***Benim en büyük belalım ve takipçim HAYAT’tır...En ufak hatamda hiç affetmedi , hep bedel ödetti acımasızca !!!
***Kafasında onlarca tilkiyi barındıranlar huzura hasret kalanlardır !!
***Ne isen öyle ol ki ; ederini anla !!!
***Sadece işi düştüğünde kapınızı çalanlara kapınızı açmayın !!!
***Nezaket kurallarını piyasaya sürülmüş kitaplarla ve dayatmacı diktelerle öğretemezsiniz !! (
***İyilik; muhteşem, takdire şayan bir davranıştır. Ancak;kime iyilik yaptıysanız ondan mutlaka kendinizi sakının !!
***Ailesinin hamalı olanlara ne mutlu !!
***Mükerrer hatalarda bir kere dahi affedici davranmayınız !!!
***Seninle doğduk yeniden ; vazgeçmişken her şeyden !!! (Ece’me)
***Minik avuçlarında ne başka alemler var yaşanacak !!(ece’me)
***Sen gönlümüzün hükmedicisisin !!!(ece’me)
***Sen gönlümüzün sevgi talancısısın !!!(Ece’me)
***Senin hatırına; nefretle baktığım bu dünya da artık maskeli geziyorum !!(ece’me)
***Allah öyle bir varlık armağan eder ki; hem hayata bağlanır,yaşama sevinci ile dolar ve hemde hayatınızdan çıkardıklarınıza metazori olarak kerhen rol yaptırır !!!!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.