ANLAYACAKSIN
Bir gün ağlatacağım...
Akan göz yaşların yüreğimi dağlayacak...
Ki o zaman unutmanın tüm zevkine ereceğim,istemlerin içinde dudaklarında buselerimin yetimliğini yaşarken gel gitler durgun sularda seyri seferini yaşayacak,ahlarım değil içtiğim kızılcık şarapları senin vargının yok oluşlarında kadeh tokuşturur...kahve telvesi gibi dudaklarımdan tek tek adının harflerini zikirler eşliğinde çuvala koydum körfezimi kirleten zamanlarda yüreğinde ki kalıntılarım isyan bayrağını açıp savaş çığlıklarıyla darbeleri teker teker cebine koyacak.
Kefeninin cebi delik olmayacak...yüreğinin katmerlerinin kıvranışlarında kadınım... Benimdin hani sözlerin semaya kara bulut eşliğinde yağmurları indirecek bereketini bana ,bensizliği sana sunacak.Hadi canım acımayacağım seni bensiz koyuşlarıma.
Bu söylevlerim...Sitemlerim sana değil...SENSİZLİĞE İTEN zamanın kalleşliğine... Seni çılgınlığın son durağına kadar severken kıyar mıyım...
Sen yüreğim uçsuz bucaksız sevişlerinde...
Berna Çankaya
YORUMLAR
buselerimin yetimliğini yaşarken gel gitler durgun sularda seyri seferini yaşayacak,ahlarım değil içtiğim kızılcık şarapları senin vargının yok oluşlarında kadeh tokuşturur...kahve telvesi gibi dudaklarımdan tek tek adının harflerini zikirler eşliğinde çuvala koydum körfezimi kirleten zamanlarda yüreğinde ki kalıntılarım isyan bayrağını açıp savaş çığlıklarıyla darbeleri teker teker cebine koyacak.
çok güzel buselerimin yetimliğini yaşarken elbette anlatımında güzelliği burada ne kadar tatlı ellerinize sağlık sevgiyle kalın saygılarımla...
Seni yüreğim uçsuz bucaksız sevişlerinde
Sevmek dosyasıya sevgiyi tüketmeden ,
Aşkı son zerresine kadar yaşamak
Her anın ,her nefesini doyasıya alabilmek
Tarifi münkün olamyan sevdayı sahiplenebilmek
Kendi yüreğimizde taşıyabilmek
Kendi ruhumuza armağanımız olsun....
Saygılar
c.d.