Çocukluğum'a Mektup..
Çocukluğuma Mektup...
Merhaba Çocukluğum ben senim. Yani aslında gelecekte ki senim . Ve bu mektubu sana gelecekten yazıyorum . Seni , sana anlatmak istiyorum.
Babanın sana aldığı ayakkabıdan bahsetmek istiyorum önce. Rengi kıpkırmızıydı . Kan rengi gibi . Babanın sana ilk karne hediyesiydi . Ve onu canın gibi korur özenle giyerdin. Ve hala dolabının bi köşesinde onu saklıyorsun . Ayağına olmayacağını bile bile .Arada çıkarıp eski günlerini yad ediyorsun.
Sonra annenin sana hediye ettiği ilk saç tokasını hala yanında taşıyorsun.Hatta bazı zamanlar yalnız kaldığında onu takıp aynanın karşısında saatlerce kendini seyrediyorsun.
Ve çocukluğundan beri en sevdiğin yiyecek olan çikolatayı yatmadan önce mutlaka bir tane yiyorsun .
Saçlarını hep küçükken annenin yaptığı gibi yapıyorsun . O zaman annenin kokusunu saçlarında hissettiğini düşünüyorsun ve güven duyuyorsun .
Sonra ilk bisikletini hala evinin bodrumunda saklıyorsun .Arada yanına gidip onunla dertleşiyorsun sanki sana cevap verecekmiş gibi..
Sonra yemeklerine asla baharat katmıyorsun .Çünkü en son baharatlı bir şey yediğinde bayılmış hastanelik olmuştun .O zamanlar daha 5 yaşındaydın ve hala baharattan uzak duruyorsun .
Sonra sen daha 6 yaşındayken dedenin sana aldığı oyuncak ayıyı saklıyorsun .Adına da "Puffy" demiştin . Geceleri yatarken onu kollarına alıp uykuya dalıyorsun . Böylece huzur bulduğunu hissediyorsun .
Sonra ilk çizdiğin resmi oturma odasındaki duvara asmışsın ve gelip geçerken ona bakıp tatlı tatlı gülümsüyorsun .Çocukluğuna dönü veriyorsun bir anda .
Çocukluğundan beri en sevdiğin renk kırmızı ve şuan da herşeyin kırmızı .Ayakkabılarından tut evinin boyasına kadar ..
Küçükken en çok sevdiğin şey kitap okumaktı ve hala çok okuyorsun .Evinde bir oda dolusu kitabın var ve sayısını sende bilmiyorsun..
Sonra annen gibi güzel yemek yapıyorsun . Annenden öğrendiğin ilk tatlı olan çilekli turtayı hafta da bir kez yapıp afiyetle yiyorsun .
Ve en önemlisi de ne biliyor musun çocukluğum .. ? Sana değer verenleri ve hayatına anlam katan şeyleri hiç unutmuyorsun .Arada onları hatırlayıp yad ediyorsun . Buradan sana sesleniyorum çocukluğum . İyi ki varsın ve ben iyi ki seninle var olmuşum . Gençliğinle gurur duyabilirsin sen hala o küçük kız çocuğusun..
YORUMLAR
Benim de çocukken oyuncak bir atım vardı.Geceleri uyurken hep ona sarılırdım.Bazen de rüyalarımda sırtına biner dolaşırdım.Yazınızın okuyanı çocukluğuna götürmemesi imkansız.Çok duygulandırdı beni güzel ve anlamlı mektubunuz.
Sonsuz tebriklerimle,kaleminiz daim olsun değerli yazarım...
En derin selam ve saygılarımla...