- 1450 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Ölüme adım adım...
.
.
Hayat..
Ölüme adım adım....
İnsanlarrr....
Öyle bir hale gelmişler ki, acınacak halimize gülüyoruz.. Kahkahalar atıyoruz sanki ölmicek gibi yaşıyoruz.. Biliyoruz adımız gibi cennetin de cehennemin de ne işe yaradığını.. Aldırış etmeden gunahlar işlemeye devam ediyoruz..
Aşık oluyoruz iki gün sonra ayrılıyoruz.. Günü birlik ilşkiler yaşanıyor sesimizi çıkartmıyoruz.. Göz boyuyoruz , insanların gözüne girmek için maskara oluyoruz.. Bir gün gülsek öbür gün ağlatılıyoruz..
Hayal kırıklığına uğruyoruz... Yenik düşüyoruz hayata..
İntihar teşebbüsünde bulunuyoruz kimi zaman.. İntiharın Sonu cehennem olduğunu bile bile deniyoruz.. Bunalıma giriyoruz olup olmadık birşey yuzunden...
Ders almıyoruz yaptıklarımızdann..
Devamlı birilerine güvenmeye devam ediyoruz..
Kırıyoruz kırılıyoruz..
Günah haram demeden giriyoruz her işe..
Ağzımız normal hayatta hiç açılmazken ,
Sanalda susmak bilmiyoruz..
Zamanın çoğunu sanala harcıyoruz..
Tutamıyoruz kendimizi..
Sürükleniyoruz kötülüğe doğru yavaş yavaş.
Depresyona giriyoruz..
Bi iki tatlı söze kanıyoruz...
Yarın belki öleceğiz bilmiyoruz...
İnsanız ..
Hatalıyız...
Gunahkarız...
Sen akıl ver bize Ya Rabb !
Günahlarımızı affeylee..!
Bizi doğru yoldan ayırma...!
YORUMLAR
ne çok şey anlatmışsınız. herkes birilerini çok seviyor. ama diğer yandan buraya gelip onlarca kişi ile aşk meşk muhabbetine giriyor. peki nasıl oluyor bu sevmek? ya sevdiğin buna razı mı, düşünüyor musun?
işte bu yüzden sıradanlaşıyor her kelime. sonra depresyon, aşklar iki günlük diye şikayet? kimi kime?
neyse..
işte "hiç ölmeyecek gibi yaşıyor", sevmişiz gibi yapıyoruz.
elinize, aklınıza, yüreğinize sağlık. kısaca samimiyet..