- 1227 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
O kadın Rabia ydı..
O kadın Rabia ydı..
Dün 02.09.2013 de ne yaptım
Geçirdiğim hastalığımın sebebi olan kişi okadar gözümde büyüdü ki sahilde onca güneşin altında denizin çok hafif dalgalarında dalmış kalmışım insanların ne yaptıkları umurumda değil gibi ve istem dışında o deniz petalını salını kiraladım ve tek başıma denizde yavaş yavaş açıldım yeminler olsun arkamı görmüyordum dalmış gidiyorum yakıcı güneş bile bana nereye demeden pedalı çeviriyorum bir ara dalgaların büyüklüğünü hissettim sanki alabora olacak kadar oldular arkama bir bakayım dediğimde ne göreyim sahildeki insanlar görünmüyorlar ve telaşa bile kapılmadan pedal çevirmiyordum öylece dona kalmışlığım gibi güneşe ve eşsiz denizin maviliklerine baka kaldım neler neler mi görmedim ne seraplar ne hayeller birisi bana gel diyor gibi hastalığıma neden olan kişiyi bana el sallarken ve gel dercesine beni çağırışını gördüm ağlıyordum öylesine ki dalgaların hışırtıları göz yaşlarımdaki hıçkırıklarımı bastıramıyordu ben ağlıyordum neden niçinlerde boğulur gibi derin sularda kulaçlar atıyor gibi evet ben o kişiye ne yapmıştım neden niçinler binlerce soru o sıcakta beynimi depleştiriyordu ve öylece serap ta gördüklerime gideyim dedim birden irkildim sami nereye o seni bir bilinmez ile seni terk etti sen nereye dedim ve yine istem dışında ayağa kalktım denizin sularına kendimi attım dip daldığımda harika derinliklerdeki hayatı gördüm eşsiz güzellikte dünyadan habersiz balıkları öyle güzel seyirler gezintiler yaptıklarını izledim ve denizin dibinde şunu düşündüm sami değermi bu balıklar kadar olamadım ve amansız hastalığımla ölümden döndüm beynimde aşırı sitres ten kulaklarımdaki kristallarım dağıldı beyin felçi geçiriyordum onlar bir anlık o harika derinliklerde gözümün önüne geldiler o kişiyi defalarca gördüm gördükçe beni daha diplere çağırıyordu ben bir ara nefesim yetermi yi düşünmeden giderken sami hayır demin değermi diyordun şimdi derinlere seni çıkmaza sürükleyen yine o kadın dedim nekadar su dibinde kaldığımı bilmiyorum ve hızla su yüzüne çıktığımda sandalıma bindim yarabbim sana binlerce şükürler olsun beni bu güzel hayata geri gönderdiğin için diye avazım çıktığı kadar bağırdım ama yine ağlıyordum gökyüzüne yüzümü çevirdim o harika güneş ışıklarında hala serapta adı saklı değil artık rabia yı gördüm dakikalarca güneşe bakakaldım gözlerim sanki kör olursasına güneşin ışıklarında onu gördüm ağlıyordum evet göz yaşlarım mayoma kadar acı acı içinde buz gibi düştüklerini gördüm ve başımı indirdim ve göz yaşlarımın çizdiği rotasındaki inişlerini gördüm ama güneşin aşırı ışıkları sadece göz yaşlarımı bana kanlar biçiminde ve inanılmaz elmas yakutlar gibi parlak göründü bu gözyaşlarım rabia ya giden acı zehir yaşlarımdı birgün oda ağlıycak beni ölümlerden döndüren acıları gözyaşları ile oda yaşıyacak ben sadece o denizin ortasında şunu dediğimi anımsıyorum rabia sana verdiğim değer ve sevgi asla aşık olmam diyen aşk adamı sana aşık oldu ama ben seni yüce allahıma havale ediyorum dedim oturdum gözyaşlarımı ellerim ile sildim okadar büyük bir aşk ki o gözyaşlarımda onu hala görüyordum rabia yı avuçlarımda görüyordum ama ben nefesimin son sesine kadar avazım çıktığı kadar bağırmştım beni bana bağışladın allahım demiştim asla asla bu kalbim birisini rabia yı sevecek kadar hatta aşık olmayacak sözünü verdim olamazdım olmıycam ve pedallarımı çevirdim geriye döndüğümde insanlar sahili boşaltmışlar sadece üç bayan beni sahilde sanki bekliyorlardı onları hiç görmemiştim tanımıyordum indiğimde bana sizin için bukadar saat bekledik gidişinizi gördük bunca zamandır o görünmeyen ufakta sizi seyrettik korktuk dediler bende birşey yok gibi ellerimi salladım inanmıycaksınız üç bilemdiğim görmediğim bayanlar bana sarıldılar yine inanmıycaksınız benle bir ağlıyorlardı evet onlar ne biliyorlardı ve üçüde ağlıyorlardı birbirlerimizin göz yaşlarını sildik gazinoya gittik çaylarımız geldi anlat dediler ben de rabia ile olan baştan sona yaşadıklarımı anlatırken yine göz yaşları akıyordu bana üçü şöyle dediler sen güçlü bir insansın seni yaradan çok seviyormuş seni hayata dödürdü artık kendin için yaşamalısın dediler ben bisikletimle geldiğim gibi evimin yoluna düştüm sanki birisi kulaklarımdaki uğultularda beni çağırıyordu bir şeyler fısıldanıyordu sadece durdum o sesin kelime kelime düştüklerine şahit oldum harfleri birleştirdim ve gözlerimde sinemada ki kadar izlenilebilen büyük harfler ile şu yazıyordu sesli olarak da dinliyor gibiydim sami sen haklıydın sen haklısın sen adam gibi adamsın sen güçlüsün sen erkeksin ben sana asla layık biri olamadım ben zaten ölmüş idim sen diriltmeye çalıştın ama benim mazip çok derinlerde o derinliklerde boğuluyorum bataklığa girdim ben senin olamazdım diyen sinemayı izledi gözlerim ses uğultusu ekolu değildi net ve onun sesi ile ağlamıyordum ben bendim onu asla kandırmadım aldatmadım yalanlarla aşkımı yaşamadım ama o yaşamıştı ses görüntü bindiğim bisikletimin pedal seslerinde kayboldu gitti ben dün bunları yaşadım…
Diyorum aşk eyyy aşkkk benim kapımı asla birdaha çalma sakın sakın kışın bacamdan içeriye de girmeye çalışma aşk adamı yine aşksız hayatına devap edicek şiirlerim devam edicek ama aşk bana haram olucak bunu biliyorum hepinizi yalansız hatasız güzel aşklarla yaşamanızı istiyorum harika aşkı bilerek yaşayınız sevgili can dostlarım..
Sevgilerim ile yine ben Akçay dayım yine bakınız Akçay ım size el sallıyor..
Sami Arlan..