- 2826 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AŞK HERŞEYE KADİRDİR
Hayatın anlamıdır aşk.Hayatı hayat yapandır.Aslında bir hayyattır.Duyguların içerinde en süslüsüdür.Her insan bu duyguyu tadar ve yaşar.Tebessümlerin tatlılığıdır.Şiirleri şiir yapandır.İnsanla beraber doğar yine insanla beraber yok olur gider ama mutlaka tutkulu bir izi kalır.Her insan aşık olur.Aşk acı çekmek değildir.Aşk içimizdeki acıları çekip atmaktır.Doğru ve dürüst aşkı bulmak zordur evet.Ama bulduğunda da onu yaşaması bir tatlıdır, zevktir.Mutluluğa mutluluk katar aşk.Aşk sadece karşı cinse duyulmaz.Her sevgi bir aşktır.Anneni sevmek babanı sevmek, hayatı sevmek… aşk herşeydir.Kendini seviyorsan bile bu aşktır.Ama en güzel aşk tabi karşı cinse duyulan aşktır.Seversin…Hemde çok seversin.Yaşarsın onu ömrünün sonuna kadar.Bedenin yaşlanır çökersin.Ama aşkın hala çok büyüktür, dimdik ayaktadır.Çok seversin onu herşeyden çok.Gökyüzünün bulutları sevdiği gibi.Onunla güler onunla ağlarsın iki bulutun birleşip beraber ağladığı gibi.Kalpten kalbe bir köprü kurarsın ışıl ışıl canlı canlı aynı gökyüzü gibi.Kahkalarla parıldarsın onunla güneş gibi.Duysu seline kapılırsın.En büyük tutkun olur sevdiğin aşkın.onsuz yapamazsın yaşayamazsın bir çiçeğin susuz yapamadığı gibi.Şarkı olur belki aşkın dillerde mırıldanılırsın.Tarih olur belki kitaplarda yer alırsın.Ama yinede en güzeli onunla olursun hep onunla yaşarsın.Hayatta ne varsa onunla paylaşırsın.Renkli hayaller kurar o hayallere o büyük aşkla tırmanır ve ulaşırsın.ve en güzeli de göçüp giderken bu dünyadan onunla beraber yüzün gülerek gidersin.Aşkı yaşayarak, o tutkuyu tadarak gidersin.Elinden tutarak aşkının aşıklara aşk örneği bırakarak gidersin. İşte gerçekten bir hayattır aşk.Mutluluğu tatmaktır.Yaşamak zaten bir aşktır.Ama gerçekten yaşamak istiyorsak aşkı tanıyalım.Aşk herşeye kadirdir…
CEMAL ULU
12.06.2012
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.