Tekerleme
Dediğimi deme
Peynir ekmek yeme
Arnavutluğunu diyeyim de
Babana deme
:))))
Türk olmayıpta türküm diyerek vatanını satanlara Yuh olsun YUUUUUH.....
Kendi vatanını satan benim vatanıma ne yapar artık siz düşünün..
Yazıyı iyi tetkik ediniz !! muhatabı iki kilometreden ne dediğimi anlar...
..
21/05/2015 tarihinde ekledim alttaki yazıyı
ÖRNEK dedim de arnavutluğunu saklamadığından idi
lakin herif pensilvanyalıymış :)))
teeeee allah ne etsin e mi...
YORUMLAR
Değerli Üstad
Bakın Anayasamızın değiştirilemez, değiştirilmesi teklif bile edilemz maddelerinden biri olan İstiklal Marşımızın Şairi Mehmet Akif ne diyor:
Türk Arapsız yaşamaz, kim ki ‘yaşar’ der delidir,
Arab’ın, Türk ise hem sağ gözü, hem sağ elidir.
Veriniz baş başa; zira sonu hüsran-ı mübin,
Ne hükûmet kalıyor ortada, billahi ne din!
‘Medeniyyet’ size çoktan beridir diş biliyor;
Evvela parçalamak, sonra da yutmak diliyor.
Arnavutlar size ibret olacakken hâlâ,
Ne bu şûride (bulanık) siyaset, ne bu fasid (bozuk) dava?
Görmüyor gittiği yanlış yolu, zannım, çoğunuz,
Size rehberlik eden haydudu artık kovunuz!
Bunu benden duyunuz, ben ki evet Arnavudum…
Başka bir şey diyemem… İşte perişan yurdum!..”
Velhasılı kelam: Bir insanın ne dediğine değil, ne yaptığına bakarım ben.
724 tane şiir arasında bir Arnavut'un şiiri İstiklal Marşımız olarak kabul ediliyor ve bu güne kadar şanla şerefle okunuyorsa artık bu Türk- Arnavut meselesi bitmiştir.
Bir İnsan Türk Spor tarihinde ilk kez Türkiyeyi Futbolda Dünya üçüncüsü yapan gollerin nerdeyse yarısın armak için canla başla ter dökmüşse ve onun attığı gollar sayesinde -sonuç üçüncülük olsa bile- göndere Türk Bayrağı ( Dikkat ! Arnavutluk Bayrağı değil ) Çekilmişse o adamın '' Ben Türk değil Arnavut'um'' Demesinin bence bir kıymeti harbiyesi yoktur.
Benim görüşüm bu yolda..Ötesine de karışmam. ( Yani Haticeye değil, neticeye bakarım ben )
Selam ve sevgilerimle.