- 1370 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
Kadın_Erkek ilişkileri
Tuhaf insanlık;
Erkeğin düşüncesi...
"Evime geldiğimde yemeğim hazır olsun,açık giyinmesin,süslenmesin,arkadaşlarıyla görüşmesin,alkol almasın,bir kaç çocuk doğurup baksın işte,kadınlık görevini yapsın,karışmasın,hesap sormasın,gülmesin çok hatta sesli gülmesin,ağlamasın,mız mız kadını sevmem" Kadın gibi kadın işte değilmi dostlar..
Ama zaman gelir evinde olan kadın (kedi) durur öylece..
Erkek devam eder şöyle;
En lüxs cafe(bar) harcar parasını karı kıza aleme.. (gerçekler acı) esmer istediği kadını atar sarışın yatağa(gerçekler acı)düzgün istediği kadını takarsın koluna yarı çıplak, gözlerinle soyarsın hatta!! ve hem atar hem bakire istersin.Sonra evindeki mazlum için dersin ki; "kafamız uyuşmaz,bedenimiz uyuşmaz,beni anlamaz,çok kıskanç"
Kadının düşüncesi...
"Zengin olsun,arabası olsun,evi olsun,yakışıklı olsun,anası olmasın,görümce istemem,face asla,telefon niye kapalı,geçmişini sorgular,acaba şimdi nerde ne yapıyor,birine bakıyor mu,beni seviyor mu yoksa sevmiyor mu,aldatıyor mu,farklı bakıyor,çok içme,çıkma gezme,senin ahmetinde yetti,,,, v.s
Benim düşünce;
"Önemli olan ne erkeğin arabası evi yatı katı,önemli olan erkeğin yanında ki kadını o zaman o evde olur, o arabada, yatta,katta aklınızı çalıştırın ayık olun ;) şaka bir tarafa...arkadaşlarınada gezdiği tozduğu yerlerede fazla karışma sanki sen çok iyi bir b...tn zamanında, öyle yapacağına kur bir çilingir sofrası adamına..hem ahbabı ol hem kadını...
Sen adam! istiyorsan yemek içmek mini etek,,,tak kadını koluna da eğlendir biraz!içsin giysin..güvenin mi yok kendine!erkeksin yaa sen yaparsın,beraber yapın biraz!!!!
Biz böyle gittikce,ne ilişkiler yürür ne evlilikler...ömür biter elde baston keşkeler kalır keşke keşke keşke...
Sonra sohbet edebilecek biri daha kalmaz yanında.. o yüzden malı mülkü güzelliği geçelimde, sohbetimize bakalım!Birbirimizi ne kadar iyi anlıyoruz,kavgalarımız da gül kokusu varmı? Senin güzel yüzün,senin evin malın mülkün hepsi gelip geçicek.Sadece biz kalıcaz,ikimiz... ya da tek! yaşlandığımızda ihtiyacımız olan tek şey, sohbet!!!
YORUMLAR
İlişkileri veya evliliği beklentiler bitirir...
Zaten evlilik iki insanın imzayla birbirine zimmetlenmesin den başka bir saçmalık değil..
Özgürlüğün kısıtlandığı,kişilik haklarının zedelendiği yerde ilişkinin veya evliliğin hiç bir geçerliliği yoktur.
Birbirini İNSAN olarak görmekle başlamalı ve iki yarımı bütünlemeli insanlar.... Yoksa daha çokkkk giderler Esra Erolun programlarına...