- 1114 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
30 Ağustos Zafer Bayramı kutlanacak mı ?!
Yârın, 30 Ağustos Zafer Bayramı... tören alanlarında kutlanacak mı, kutlanacaksa; kutlama yeri neresi?...
Başlığa şaşırmadınız değil mi?... 23 Nisan’ı, 19 Mayısı Stadlarda göremedik de...
/
Bak aklıma ne geldi... mâzeret bulmak için; meselâ, Sûriye’de yapılan insan kıyımları için yas tutup, bayram törenlerini asgarîye indirebilirsiniz... kimse de îtiraz etmez; öyle ya, kokmunun evi yanarken, bizde düğün- bayram olur mu!?...habu iyilığımi da unutmayın.
Benden şüphelenmayın ha... 3,5 M2’lik TÜRK BAYRAĞIMIZI AZ ÖNCE, İKİ PENCERE ARASINA ASTIM.
......
BUGÜN, 30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMIMIZ... KUTLU OLSUN.
........
Perşembenin gelişi....
Kuzey Ekspres Gazetesi, sayı: 3195, 01.9.2013 Pazar, sayfa: 9, "YERİN KULAĞI" Köşesi. TRABZON.
kaynak:
abone.kuzeyekspres.com.tr/gazette.php
YORUMLAR
Hadi kardeşim sende...
Senin için herşey tören mi... Ben törenlere karşıyım... Yok çelenk koyma, yok saygı duruşunda bulunma....
Ya adam gibi git, bu zaferde kimin payı varsa a dan z ye kadar; KUR AN okuttur, Mevlit okuttur,
Rahmetliler saygı duruşuyla çelenk koyma merasimlerini mi görüyorlar, onlara hiçbir mana ifade etmeyerek birşey kazandırmayan bu iki saçmalık Allahtan bu hükümet zamanında kaldırıldı da millet artık bilinçlendi ve öz değerlerine geri döndü.
SAvunulcaksa bunu savunun.... Faydasız işlerden bertaraf olunuz, gidiniz camiye mevlit okutturun arkadaş... .DAha güzel değil mi ...Yada gece evinde Yasin oku ölenlere.... Ruhları bayram etsin....
Evet şaşırdım, değerli kardeşim..... Sizin gibi vatanını seven, dini ve milli bayramlarını unutmayan, çağdaşlığa ters düşmeyen gelenek ve göreneklerine bağlı, aydın bir insanımızın böyle sormasını hiç beklemezdim. Tüm bayramlarımız bizim varlık nedenimizdir. Kendini bilmez yolunu şaşırmış çılgınlar, kendilerini her şeye hakim bir dikdatör, "dediğim dedik, çaldığım düdük" gibi görebilirler bizleri korkutamaz, yıldıramazlar. Biz bayramlarımızı her koşulda, her alanda kutlarız. Bütün alanlar sokaklar bizimdir, alır bayrağımızı istediğimiz alana, sokağa çıkar, CUMHURİYETİMİZİN,VARLIĞIMIZIN TEMEL NEDENİ VE REFERANS noktası olan OTUZ AGUSTOS ve tüm bayramlarımız TÜRK MİLLETİNE KUTLU OLSUN diye haykırırız. Milli günlerimizi, milli değerlerimizi, unutmayacağız.... unutturmayacağız sayın Kadir Yeter bey kardeşim.
Esenlik ve mutluluk dileklerimle selamlıyorum sizi. Kemal Polat
kempol tarafından 8/29/2013 9:51:15 PM zamanında düzenlenmiştir.