- 1133 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
2113 e mektup...
Sengili bir asır sonrasının ahalisi,ya eyyühennas!...
Size at izinin it izine karıştığı bir zamandan yazıyorum..Put perestliğin gizliden gizliye yaygın olduğu ve amerikanın yarı tanrı sayıldığı siyonizmin dünyaya mikroplarını salgıladığı bir zamandan..Minarelerinden gerçeklerin haykırıldığı ülke ve bucakların yangın yerine döndüğü müslüman ölümlerinin olağan karşılandığı bir zamandan..Öyle bir zaman ki senaryosu asırlar önce yazılıp sahnelenen bir tiyatronun uygulama zamanı bu zaman ..Lüks ve seküler alemin beslendiği kan ve gözyaşının Allahın birliği ve Muhammedin Onun kulu ve elçisi olduğunu kabul edenlerin üzerinden eksik olmadığı bir zamandan...
Ey 2113, Allahın birliği ve yaratmada ortağı olmadığı ve son elçisi Hz.Muhammedin bir pazarlıkçı değil müjdeleyici ve uyarıcı bir elçi olduğunu unutmadan gaflete düşmeden bu zamandan dersler çıkarın..Zira Hristiyan ve yahudiler peygamberlere bir uyarıcı değil Allah ile pazarlık edebileceği aracı gözüyle baktılar..Ki bu kadar geniş evrenleri yaradan Allahın insanlarla neden pazarlık yapması gerekliliğini hiç düşünmeden..Kutsal metinleride bir anlaşma metni sayıp değişikliğe gitmeleri ve kendi yazdıklarını kusal saymaları da bu zamanımızın ayrı küstahlık ve kendini bilmezliğindendir..
Sevgili 2113 umarım sende bu gafletten eser kalmamış ve barınmamıştır..Gizli ve açık tüm putperestlikler tamamen sona ermiştir..Ve yine umarım ki insanlığa kan,gözyaşı ve daha başka pislikleri musallat eden yahudilik pisliği sona ermiş olsun ve dünyamız güzelleşmiş olsun..
Sevgili 2113 bütün bu ümitlerimden maeda şayet hala bu zamanın kalıntılarına hitap ediyorsam Rabbime sığınırım..Selam ve dua ile..