- 496 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Köksüz ağaç
Günlerin birinde’ çakalların ininde ,yaşar bir adam ama ne adam , öyleki boy desen onda kuvvet desen yine onda . Nasıl oraya düşmüş bilen yok , bu insan hayvanlarile birlikte doğmuş birlikte büyümüş . Zamanların içinde bu şahıs birgün balığa çıkar ve yolda hiç kimsenin görmediği bir ağaç keşif eder . Öyle bir ağaçki yaprakları masmavi dalları simsiyah öyle büyük öyle dehşetliki görünce ayakları titremiş . Ağacı dallarında öyle hayvanlar kuşlar varki ne sen gördün nede ben . Hyvanların gözleri yok ,ama kulakları kocaman kocaman, birin ayak sesini taa bir köy öteden duyarmışlar. Adam bir tane şekli şemali belli olmayan hayvana gözünü kırpmadan dakikalarca bakar kalır . Hayvan birinin onabaktığını hissedince onun kokusunu soluyup yavaş yavaş yanına yaklaşır adam iyice korkmaya başlar ve ona sen nesin diye bir soru sorar , ama ne yazıkki onun dediğinden hiç bir şry anlamaz . Hayvan iyice ayaklarının dibine gelmişken adam iki adım geriye çekilir ve evine çok hızlı bir şekilde koşmaya başlar . Hiç arkasına bakmamıştır , sadece koşar ve koşar . Evine vardığındaysa , soruyu artık kendine sormuştur oda neydi öyle ? Ertesi gün gidemediği balığa birdaha hazırlanır ve yola çıkar . Ağacı heycan merak ve korku içinde yine görme ümidiyle yine aynı yoldan gider , ama ne ağaç vardı nede dallarındaki hayvanlar . Neyse diye göle yürümeye devam eder ve balık tutmaya başlar . Akşama kadar ordan ayrılmaz , tam akşam çökerken her şeyini taplar toparlar ve geri eve doğru yol alır . Eve vardığında balokları tek tek saymaya başlar . Üç büyük beş tane orta iki tanede küçük balık yakalamışım diye aklından geçirir ve yüzünde hafif bir gülümseme oluşur. Balıkları doğrayıp yıkadıktan sonra bir kabın içerisine doldurur ve kapağını kapatır sonra dinlenmek için yatağına yatar ve uykuya dalar. Rüya görmeye başlar , sanki keşf ettiği ağacı 10-15 kişi dibinden sökmeye çalışıyorlardı içlerinden biriside şu adam bizi gördü diye korkunç bir çığlıkla iki kez bağırır . O an hepsi farklı yönlere doğru kaçışmaya başlarlar . Adam sıçrayıp uykudan uyanır ve gecenin bi yarısı sıcak yatağından fırlar ayın ışığığla ağacı aramaya başlar aradan saatler geçmiştir ama bir türlü bulamamıştır . Ve adam ormanda hiç anlamadan kaybolur , korkmaya başlamıştır . Sonrada kör bir kuyuya düşüp kafasını çarpar ve bayılır , ölür gider...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.