- 11863 Okunma
- 3 Yorum
- 2 Beğeni
GERÇEK BİR DOST
GERÇEK BİR DOST
....SAATE BAKMAKSIZIN KAPISINI ÇALABİLECEĞİ BİR DOSTU OLMALI İNSANIN.. ’’NERDEN ÇIKTI BU VAKİTTE ’’DEMEMELİ , BİR GECE YARISI TELAŞLA YATAKTAN FIRLADIĞINDA ; ’’GÖZÜNÜN DİLİNİ ’’BİLMELİ , DİNLEMELİ SORMADAN , SÖYLEMEDEN ANLAMALI...ARKA BAHÇEDE VARLIĞINI SEZDİRMEDEN , MÜTEMADİYEN DİKİLEN VEFALI BİR AĞAÇ GİBİ KÖKLENMELİ HAYATINDA; SEN HER DAİM ONUN ORADA DURDUĞUNU HİSSETMELİSİN.
....İHTİYAÇ DUYDUĞUNDA GİDİP MÜŞFİK GÖVDESİNE YASLANABİLMELİ , KOVUKLARINA SAKLANABİLMELİSİN. KUCAKLAMALI SENİ GÜVENLİ KOLLARI , DALLARI BİTKİN BAŞINA OMUZ , YAPRAKLARI KANAYAN RUHUNA MERHEM OLMALI...EN MAHREM SIRLARINI VEREBİLMELİ , EN DERİN YARALARINI AÇIP GÖSTEREBİLMELİSİN; GÖLGESİNDE SERİNLEMELİSİN SORGUSUZ SUALSİZ...
....ONCA DALKAVUK ARASINDA BİR TEK O , SÖZÜNÜ EĞİP BÜKMEDEN SÖYLEMELİ , YANLIŞ ANLAŞILMAYACAĞINI BİLMELİ.ALKIŞLANDIĞINDA DEĞİL SADECE , ASIL YUHALANDIĞINDA YANINDA DURUP KOLUNA GİREBİLMELİ.ÖVMELİ ALEM İÇİNDE , BAŞ BAŞAYKEN SÖVMELİ VE SEN ÖYLE GÜVENMELİSİN Kİ ONA , ÖVDÜĞÜNDE DE SÖVDÜĞÜNDE DE BUNUN İYİLİKTEN OLDUĞUNU BİLMELİSİN , ’’ HAK ETTİM ’’DİYEBİLMELİSİN..
....TEKLİFSİZ KEFİLİ OLMALI HATALARININ , GÜNAHLARININ YEGANE ŞAHİDİ..SENİ SENDEN İYİ BİLEN , SANA SENDEN ÇOK GÜVENEN BİR SIRDAŞ..GÖZBEBEKLERİ BULUTLANDIĞINDA YAKLAŞAN FIRTINAYI SEZEBİLMELİSİN ..VE SEN AĞLADIĞINDA , ONUN GÖZÜNDEN GELMELİ YAŞ...
SENİNLE BEN..!!
GÜZEL OLAN NE VARSA SENİN OLSUN..
SENİ MUTLU EDECEK NE VARSA HEP SENİ BULSUN..
YALNIZLIĞIMA AĞLADIĞIM GECELER OLMASIN ARTIK..
BEKLİYORUM..!!
SENİ DEĞİL; BENİ SENİN GİBİ SEVECEK, BENİM SENİ SEVDİĞİM GİBİ SEVECEĞİM BİRİNİ..
NE KADAR SÜRER BİLİNMEZ..
AMA BEKLERİM BEN SENDEN DEĞİL SENSİZLİKTEN KURTULMAK İÇİN..
Demiştim bir gün, fikrim değişmedi ama o yazı senin içindi bu ise senin için değil.Çünkü karşımda beni senin gibi değil belki ama sevecek, belki benim seni sevdiğim gibi değil ama sevebileceğim biri çıktı bu yazı ona…
Aşık mıyım? Hayır değilim ama seviyorum .Şimdi anladım ki aşk başka sevgi bambaşkaymış .Hangisi daha yüce hangisi daha güzel diye sorulursa ayırt edemem belki ama sevgi bambaşka bir şeymiş…
Diğer söylenen seni seviyorum sözleri farklıymış meğer şimdi anladım sevmenin ne demek olduğunu. Eskiden aşıkmışım meğer ben sadece aşık… Aşkı küçümsemek değil benimki yanlış anlaşılmasın sakın ama belki de karşımdaki insandan kaynaklanan bir farklılık bu .Aşk delilik sevgi mantıklı olmayı gerektiriyormuş onu anladım.Aşk onun için bütün delilikleri yapmak sevgi onun için iyi olan ne varsa onu düşünmekmiş, tek benzerlik ikisinde de kendini değil karşısındakini düşünürmüş insan…Pişman mıyım aşık olduğuma hayır yaşanmalıymış aşık olunmalıymış hayatta bir defada olsa delilik yapmakmış ,çocuklaşmakmış mantığı inkar etmekmiş aşk ne olursa olsun güzelmiş …
Şimdi mi hem aşığım hem seviyorum ama başka türlü bu ,delilik değil belki de akıllandım ne dersin anladım mantık lazımmış kaybetmemek için düşünmeliymiş insan sonunu, geç anladım…
Geçmişi gölge etmemeliymiş geleceğine hayatına hep doğrudan yana hep gerçekten yana olmakmış doğru olan. Hep kaybederim gerçekçi olunca hep üzülürüm sanırdım ama huzurmuş doğrular gerçekler kaybedeceğini bilsen de karşındakini düşünmekmiş yine…
Geleceğine gölge olacak şeyler yaşamamakmış gerçek aslında ama cesurca doğruyu söyleyebilmekmiş sevgi, huzurlu olmakmış sevdiğine yalan söylememek, kandırmamakmış …
Bu yazıyı niye mi yazıyorum bilmiyorum ama içimden geldi geleceğe umutla bakmak, umut etmek, dilemek istemek, geldi içimden yeniden sevebildiğimi sevilebileceğimi haykırmak geldi içimden. Karma karışığım ama mutluyum, huzurluyum uzun süredir olmadığım kadar…
Seni seviyorum canım seninle her yerde her şeye her zorluğa varım seninle her şeye varım ben seni seviyorum…
AŞKIM İYİKİ VARSIN.. SENİ ÇOK SEVİYORUM..
Seni sevmek, bana hayatın ne kadar anlamlı, nefes alıp verişimin bana verilmiş kocaman bir hediye olduğunu gösterdi. Sabahları yeni güne kocaman bir gülümsemeyle başlamanın tadına vardım. Hiç bir zaman bir anlam yüklemeyi başaramadığım yıldızların hepsinin artık başka başka bir sürü anlamı var. Onlara her baktığımda; birsinde gözlerini, birisinde gülüşünü, bir diğerinde ise senin bana hediye ettiğin yaşama sevincimi görüyorum. Ve onlara her baktığımda Allah’ıma binlerce defa şükrediyorum. Beni senin gibi bir hediyeyle mükafatlandırdığı ve seni hayatıma soktuğu için... İnsanın hayatta kendini şanslı hissetmesi kadar güzel bir şey olamaz herhalde! Benim de kendimi şanslı hissetmemi sağlayan sensin. Senin sevgin... Sen doğan yeni günüme en büyük sebepsin.
Seni sevmek, sanki bütün dünyaya kafa tutmak, bütün kötü şeyleri pembe görmek... Hoş sen yanımda olduktan sonra gerekirse dünyaya da kafa tutarım. Bilirim ki sevgin, aşkın yanımda. Bilirim ki düşsem de, yenilsem de beni kaldıracak olan eller senin ellerin... korkmam bu yüzden. Çünkü sevmenin ne kadar güçlü, ne kadar yüce bir duygu olduğunu sen öğretin bana...
SENİ BİR ÖMÜR BOYU SEVECEĞİM AŞKIM..!!
Seni sevmek, bana hayatın ne kadar anlamlı, nefes alıp verişimin bana verilmiş kocaman bir hediye olduğunu gösterdi. Sabahları yeni güne kocaman bir gülümsemeyle başlamanın tadına vardım. Hiç bir zaman bir anlam yüklemeyi başaramadığım yıldızların hepsinin artık başka başka bir sürü anlamı var. Onlara her baktığımda; birsinde gözlerini, birisinde gülüşünü, bir diğerinde ise senin bana hediye ettiğin yaşama sevincimi görüyorum. Ve onlara her baktığımda Allah’ıma binlerce defa şükrediyorum. Beni senin gibi bir hediyeyle mükafatlandırdığı ve seni hayatıma soktuğu için... İnsanın hayatta kendini şanslı hissetmesi kadar güzel bir şey olamaz herhalde! Benim de kendimi şanslı hissetmemi sağlayan sensin. Senin sevgin... Sen doğan yeni günüme en büyük sebepsin.
Seni sevmek, sanki bütün dünyaya kafa tutmak, bütün kötü şeyleri pembe görmek... Hoş sen yanımda olduktan sonra gerekirse dünyaya da kafa tutarım. Bilirim ki sevgin, aşkın yanımda. Bilirim ki düşsem de, yenilsem de beni kaldıracak olan eller senin ellerin... korkmam bu yüzden. Çünkü sevmenin ne kadar güçlü, ne kadar yüce bir duygu olduğunu sen öğretin bana...
SENİ BİR ÖMÜR BOYU SEVECEĞİM AŞKIM..!!
İÇİMDEKİLER VE SEVGİMİN BİTİŞİ..
SİZİN HİÇ, VARLIĞI YOKLUĞUNUZ OLAN BİR AŞKINIZ OLDU MU..? VE İÇİNDE ’’ KAL ’’ SAKLAYAN BİR ’’ GİT ’’ İNİZ OLDU MU..? BENİM OLDU. KAYBETTİĞİNİZE ÜZÜLÜRSÜNÜZ BÖYLESİ BİR AŞKTA; TIPKI KAZANDIĞINIZA SEVİNMEYECEĞİNİZ GİBİ..NE YAPARSINIZ OLMAZ İŞTE.. YA SİZİN HAYALLERİNİZ SEVDİĞİNİZE BİR BEDEN BÜYÜK GELİR, YA DA SEVDİĞİNİZİN AŞKI SİZE DAR.. SIKAR.. BOĞAR.. AMA KÖTÜ ANLAMDA DEĞİL TABİ.. YİNE DE ONDAN VAZGEÇEMEZSİNİZ.
VARLIĞI, SİZİ YOK EDECEKMİŞ GİBİ YAŞATIR, YOKLUĞU ÖLÜR GİBİ.. HER ’’ GİT ’’ İN İÇİNDE BİR ’’ KAL ’’ ; HER ’’ KAL’’ IN İÇİNDE BİR ’’ GİT ’’ SAKLIDIR..DEDİM YA İŞTE..NE YAPSANIZ OLMAZ. DONARAK ÖLMEK ÜZERE OLAN İKİ KEDİ GİBİSİNİZ.. ISINMAK İÇİN NE KADAR BİRBİRİNİZE YAKLAŞIRSANIZ, O KADAR BİRBİRİNİZİ YARALAYACAKSINIZDIR; UZAKLAŞSANIZ SOĞUKTAN ÖLECEKSİNİZDİR.TIPKI ŞARKIDA DEDİĞİ GİBİ, ’’ NE BÖYLE SENLE NE DE SENSİZ / YAZIK YAŞANMIYOR ÇARESİZ...’’
İnsanın eşi olmalı, bakarken yüreğinin kabardığı, gözlerinden gözlerine yüreğinin aktığı…aşık olduğu bir eşi olmalı! Sabah gözlerini açtığında, yanında olduğunu görüp, şükürler etmeli Yaradana. Koklamalı saçlarını. …Uyuyan eşine şefkatle bakıp, usulca dokunmalı yüzüne, varlığını hissedebilmek için. Parmakları titremeli, incitirim korkusuyla. Sürekli çağlayan bir pınar olmalı gönlü…kramplar girmeli midesine, onsuzluk aklına geldikçe! Rüzgar onun kokusunu getirmeli, yağmur onun sesini. Elleri yanmalı ellerini tutabilmek için. Akşam onu görecek diye, pırpır etmeli yüreği. Kelebekler gibi olmalı insanın kalbi. Ayakları birbirine dolaşmalı heyecandan, eve dönerken eşi. Beklemek asırlar gibi uzun gelmeli. Gelişi ile sonsuz bir nur dolmalı içine. Yüzüne baktığında, konuşmadan anlamalı derdini, tasasını, öfkesini, sevincini, coşkusunu…vs. Güven duymalı, herşeyiyle. Başını göğsüne koyup, huzurla uyuyabilmeli, tüm düşüncelerinden arınmış olarak. Babası, abisi, arkadaşı, dostu, sırdaşı, anası, çocuğu olmalı… Şımarabilmeli yanında. Kıskanılmalı zaman zaman da… Bir eşi olmalı insanın! Sabah yolcularken işine, içi acımalı, daha yollarken özlemeye başlamalı. Seni şimdiden özledim! Akşam dönüşünü beklemeli sabırsızlıkla. Gözleri yollarda kalmalı ve kapıyı çalmadan açmalı…aşkla karşılamalı, hasretle sarılmalı boynuna, özlemle koklayıp, öpmeli, yıllarca uzak kalmışcasına! Her günü bir başka güzel olmalı yaşamın, bir başka özel, bir başka soluklanmalı her anında. Verdiği hiç bir şeyin yeterli olmadığını düşünüp, kahrolmalı, daha fazla ne yapabilirim diye düşünmeli. Mutluluk saçmalı etrafına. Bir eşi olmalı insanın, cennetten köşe almışcasına sevdiği, sakındığı, bakmaya kıyamadığı…Her bir hücresinden aşkın fışkırdığı, çölde okyanusu yaşadığı bir eşi olmalı!
’’ SENİ DÜŞLERİMDE ÇOĞALTIYORUM..
O KADAR ÇOKSUN Kİ BENDE,
SENLERDE KAYBOLUYORUM ÇOĞU KEZ.
SENİ BENİMLE, BENİ SENİNLE KARIŞTIRIYORUM.’’
’’ VE HİÇBİR ŞEY YAZMADIM ARDINDAN.
VE HİÇBİR ŞEY YAZILMADI ARDIMDAN.
OLDUK VE BİTTİK.
KANITSIZ.!
GEÇTİK VE GİTTİK.
İZSİZ.!
SULAR İÇTİK ÜSTÜMÜZE.
GÜÇ BULDUK BEDENİMİZE.
TÜM ZORLUKLARA DAYANDIK.
VE DE KAZANDIK SEVGİMİZDE.
ÖDÜLSÜZ.!’’
ELVEDADIR BU YAZIM..!!
Sizdede olur mu bazen bilmiyorum ama bu hep başıma gelen bişeydir.Bazen tenhalaşırım hem ruhen hemde çevre olarak...Yani etrafımda kimse kalmaz kendimi yapayalnız hissederim...Aslında herkes yanımda biliyorum ailem arkadaşlarım dostlarım...Ama ben kendimi yalnız hissederim...Yalnız olmak isterim belkide... Aslında bunu isterken istemem : Ne saçmalıyor bu demeyin... Bazen hayatta işler yolunda gitmez hani... Hani geldimi hep üst üste gelirler... Hani kendini kaybedince insan kaçmak ister ya..İşte o anlarda insan kendini yalnız hisseder ve yalnız olmak kafasını toplamak ister ya hani... İşte onu diyorum.... Aslında öyle zamanlarda etrafımda kimseler olmasın halimi hatırımı sormasın isterim sessizlik sanki derdimin dermanıdır... Aynı zamanda sevdiklerim hep yanımda olsun isterim ama kendi içimdeki dalgalarla alabora olmamak için savaşırken etrafımdakileri çok kırarım... O yüzden yanımda kimseler olmasın isterim sadece kendimi kırayım yada kendi yaralarımı kendim sarayım... Bu çok garip karşılanır çoğu zaman... Bendee bilirim acılar paylaştıkca azalır...Ama benim öyle olmuyor ben acılarımı paylaştıkça artıyor birilerinin benim için üzülmesi beni dahada yıpratıyor... İşte bu yüzden etrafımda olmasın kimse isterim...Sadece ben üzüleyim kimse üzülmesin kimseyi incitmeyeyim isterim... Kalbini kırdığım tüm arkadaş ve dostlarımdan özür dilerim... Ben bende yokken oluşan tüm kırıklıklar için...
Bu belki bir itiraf belki bir iç dökme oldu benim için..
Yeni çıktım içimdeki savaştan....
Elimi sıkıca tutun dostlar....
Vurgun yemiş gibi ruhum...
Sessiz ve yorgunum...
BEDEL..
Öğrenilmesi en zor duygu, kaybetmek ve vazgeçmektir.. Vazgeçebilmeyi öğrenememiş biri her şeyi ister.. Her şeyi istemek de elindekini bile kaybettirir insana.. Vazgeçtiklerini sürekli düşünen ve aklı hep vazgeçtiklerinden yana olan insan huzursuz ve kaybetmeyi öğrenemeyen insandır.. Oysa kaybetmek, insana kendini yenilemeyi kazandırır, öğretir.. Kendini onararak, bilmediklerini öğrenerek, seni ’’ kaybetmeye ’’ götüren yolun üstündekilerle mücadele etmeyi öğrenerek yaşamayı getirir.. Kazanmaksa bir rehavettir.. İnsan şunu çok iyi bilmeli.. Kaybetmeyi bilmek; seçmeyi bilmediğimizden, beceremediğimizden ötürü değil; vazgeçmek zorunda olduğumuzdan dolayı maruz kaldığımız bir yenilgi olduğunu bilmek demektir.. Verdiklerin karşısında aldıkların, aldıkların karşısında da verdiklerin var.. Yani her şeyin bir bedeli var.. Bedelsiz özgürlük bile olmaz.. Ve şunu sakın unutma; kuşun bile uçabilmesi için önce tutunduğu dalı bırakması gerekir...
TANIDIN MI BENİ..!!
Ben; anlamsız kavgalarla,
Ben; yarınsız sevdalarla,
Ben; anlatılan masallarla yitirdim inancımı...
Kuralsız insanların sahte cennetlerinde, yanlışı doğrudan, karayı
Beyazdan, adamı adamdan, insanı insandan ayırmakla geçti gençliğim.
Ben; kan gövdeyi ürürken,
Ben; can bedenden ayrılırken,
Ben; kan damardan çekilirken, öğrendim yaşamayı...
Başarmak için inanç, inanmak için yürek, kazanmak için bilek
gerekliymiş. Adımlarını sert basmalı, yumruğunu sert vurmalı, sesin gür
çıkmalıymış. Taş kadar ağır, taş kadar sağır, taş kadar küçük, taş kadar büyük
olunmalıymış. Karnın açken bile kuyruğun dik, belin bükülse bile başın
hep dik kalmalıymış...
Şimdi tanıdınmı beni..?
ADIM : HÜZÜN
SOYADIM : SENSİZLİK
Biz sevdiğimizi gün olur başımıza taç yaparız....
Biz sevdiğimizi gün olur bağrımıza taş diye basarız.
BİR SENİ SEVDİM BEN..
BİR SENİ SEVDİM BEN..
EVET..!! SADECE SENİ SEVDİM BEN..
NE ÖNCESİ OLDU BU HİKAYENİN, NE SONU GELDİ..
YAZILMADI, OKUNMADI, YAŞANMADI,
ARDINDAN AĞLANMADI BİLE..
SADECE BİR ÜMİT,
BİR KURU ÜMİTTİ BEKLENEN, BİR ÖMÜR BOYU,
SADECE SEN.!
KENDİNİ KENDİ DÜŞÜNDEN KOVMAK, BİR YALNIZLIĞI GÜLÜMSEYEREK KARŞILAMAK VE O YALNIZLIKTA SENİNLE KAYBOLMAK... SENİ SEN YAPAN HAYATIMDA, SENİ SENLE YAŞAMAK SESSİZCE..SENSİZ KALDIĞIM HERGÜN ESEN RÜZGARIN SESİNİ DİNLEMEK..İNEN GECEYİ, YÜKSELEN YILDIZLARI, YAĞAN YAĞMURU İZLERKEN, SENİN YANIMDA OLDUĞUNU HİSSETMEKTİR..
HAYALİNİ, MAVİ GÖZLERİNİ YANIMDA TAŞIMAK, YANINDA VARLIĞIMI UNUTMAKTIR..KÜÇÜK BİR BEN İÇİNDE, KOCA BİR SENİ YAŞAMAKTIR YALNIZLIK.!! SENİ BENDE YAŞAMAK; KALBİMDE, İLŞKLERİMDE, RUHUMDA... AMA SADECE BENDE..!! YAŞARKENDE SEVGİNDEN ŞİKAYET ETMEMEK..
SENİ SENDE YAŞAMAK..! HERŞEYİNİ KABULLENİP, HERKESDEN SENİ SOYUTLAYIP İÇİME SIĞDIRMAKTIR YALNIZLIK..SANA / BANA / BİZ DİYEBİLMEKTİR YALNIZLIK..SENİNLE SAATLERCE KONUŞMAK; SEVGİMİZİ, İSYANIMIZI, DERTLERİMİZİ.. VE KONUŞURKEN Bİ / Zİ TANIMAKTIR YALNIZLIK..HER ŞARKIDA ARTAN SENSİZLİK SIZIMI, SENİNLE DİNDİRMEK SENLE SUS OLMAKTIR YALNIZLIK..ACI MELODİLERE SIRT DÖNÜP, SEDECE SENİN SESİNİN RENGİNİ DUYMAKTIR KULAKLARIMDA..
SEN / SİZ DÜNLERİ BIRAKIP, SEN / Lİ BU GÜNLERE BAKMAKTIR YALNIZLIK..ŞİMDİYİ YOK SAYMAK YARINLARA SENİN GÖZLERİNDEN, SENİN BÜYÜK KALBİNDEN BAKMAKTIR YALNIZLIK..YANINDAYKEN ÖKSÜZ HİSSETMEMEK, ÖZGÜRCE EL ELE DOLAŞMAK HER DELİLİĞİ SENLE YAPMAK, BAĞIRMAKTIR YALNIZLIK..BAKTIĞIM HER YÜZDE SENİ GÖRMEK, SENİN KOKUNU İÇİME ÇEKMEK VE SENİ YANIMDA HİSSETMEKTİR YALNIZLIK..
YALNIZLIK, SANA GELİRKEN ÖMRÜMÜ SENİN YANINDA NİHEYETE ERDİRMEKTİR..SÖYLEDİĞİN HER SÖZÜ AKLIMDA TUTMAK, SENİ BİR DAHA ASLA İNCİTMEMEKTİR YALNIZLIK..
ADINA AŞK KOYDUĞUM BİR BOŞLUĞA,
BEN KOCA BİR HAYAT SIĞDIRDIM.
HAYAT BANA EN ACIMASIZ YÜZÜNÜ,
SEVGİNİ İNKAR ETTİĞİM ZAMANLARDA GÖSTERDİ.
VE ŞİMDİ ASIL OLMAM GEREKEN YERDE,
KALBİNDEYİM...
VAZGEÇİLMEZ OLUŞUNUN SIRRI BU İŞTE.
SENİN OLMADIĞIN YERDE, NE OLDUĞUNU BİLİYORUM,
// SENİN OLMADIĞIN YERDE //
BEN OLMUYORUM..
ÖZLÜYORUM SENİ..!!
Özlüyorum öyleyse varım, hayattayım. Hayatın bize sunduğu olağanüstü nimetlerin farkındayım. Bu ne hoş yolculuk? İyi ki yola çıkmışım. Sonuç mutluluksa ve mutluluk bir yolculuksa pişmanlığa izin vermemeli. Asla pişman değilim. Şu kısa hayatımızda mutluluğu iyi ki ertelemedik. Birbirimizin yoluna çıkmakla ne de iyi ettik… Yüreğim böylesine bir sevgiyle doluyken ölümcül bir hastalığa yakalanabilir miyim? Bu aşkı yaşamak kaderimizde varmış. Ancak bu yaşadığımız, bildiğimiz bir aşk değil. Aşktan da üstün bir şey. Özenli, kıskandıracak, masum ve duygusal bir aşk. Çılgınca bir aşk. Ömrümüz arttı. Bir “gül” bu yolculuğa ne kadar renk katabilir bilmiyorum. Ben yine de her sabah yollarına gül döküyorum. Çünkü sen, yaşamaktan yorulduğum bir anda geldin bana. Hoşgeldin.. 5000 yıllık aşkın yaşandığı şehrim seninle anlam buldu. Ve her şey seninle başladı. Sen olmasaydın her şey, hiçbir şey olurdu. Sensiz geçen anlarımda kayda değer bir şey yok. Sen yoksan, fena halde tenhalardayım..
Özlüyorum öyleyse varım, hayattayım. Seni, hayatı sevdiğim gibi seviyorum. Aklımda, fikrimdesin.. Sen bensin, ben de sen. Sen bendesin, ben sendeyim. Hayatta hiç kimseyi senin kadar sevmedim. Hayatta hiç kimse beni senin kadar sevmedi. Bundan daha güzel bir denklem olur mu? Bundan daha büyük bir mutluluk varmı? Seni sevmek, güçlü olmanın kaynağı..Tutunacağım bir daldır. Senin gibi bir sevgiliye kolay rastlanmıyor bu zamanda.. Hayatımda ilk kez bir şey farkettim ve de sende farkettim. “SENİ SEVİYORUM” demenin mutluluğunu… Anladım ki, bu iki sözcük, söylendikçe büyür ve anlamının çok daha ötesinde bir anlama kavuşur… Bu iki sözcük öylesine bir sihir taşır ki; hem söyleyeni, hem de söyleneni mutluluğun doruklarına taşır. Sözüm söz… Seni sevmeden geçirdiğim bir günüm olursa (ki olmayacak) hayat haram olsun bana.. Seni seviyorum. Tartısı yok bunun. Bilinen hiç bir ölçü birimi ile ölçülemiyor. Hatta mukayese bile edilemiyor. İnsan en çok kendisi biliyor, hissediyor ne kadar çok olduğunu… Ben biliyorum. Seni ne kadar çok sevdiğimi ileride daha iyi anlayacaksın. Ancak, o gün bu gün değil…
Özlüyorum öyleyse varım, hayattayım. Ancak, gözlerini ve seni görmeden geçen her gün zarardayım… Çünkü, benim için “seni görmek” demek, dünyanın tüm çiçeklerini bir arada görmek demek. Dertten, kederden uzak bulutların üzerinde dolaşmak demek… Gökkuşağının 7 rengine dokunmak demek… En güzel şarkıyı söylemek, en güzel resme bakmak, en güzel şiiri okumak demek..Seni görmek demek, akıp giden zamanda sonsuzluğa bir çentik atmak demek… Ölmemek demek…
Özlüyorum öyleyse varım, hayattayım. Sabahın köründe ayaktayım. Gözüme uyku girmediği zaman, sen giriyorsun içeri gönül kapımdan. İlk aklıma gelenimsin. İlk önce gözlerini görüyor, gülüşünü hatırlıyorum. Çünkü ben, senin yüreğini gördüm. Kimsenin görmediğini gördüm. İşte bu yüzden dualarımı gönderiyorum. Ve daima söyleyecek bir çift sözüm var sana. Bıkmadan usanmadan tekrarlıyorum. Seni seviyorum.. Sabah rüzgarları mutlaka getiriyordur. Yüzünde bir serinlik duyarsan anla ki benim nefesimdir. Anla ki, yüreğim bir kuş gibi “pır pır” ediyordur. Sebebi sensin… Bu nedenle, yenigüne seninle başlamak bir ihyaçtır benim için. Biliyorum seni ne kadar sevsem azdır. Eksiğim bu benim..Çok, hem de çok özür diliyorum…
Özlüyorum öyleyse varım, hayattayım. Nefes alıp veren her insan, yaşadığını sanır değil mi sevgili? Oysa, yaşamak ile yaşadığını zannetmek farklıdır. Yaşadım diyebilmek için “sevmek” gerek. Ben yaşadığımın farkındayım… Çünkü, içim dışım sen. Yorulmayacağım seni sevmekten. Yeter ki yüreğinde nokta kadar yerim olsun. Çünkü’sü yok, nedeni yok sevmenin. Zamanı hiç yok. Ben seni bu kadar seveceğimi hiç düşünmedim. Ben, ben olmaktan çıktım. Herkes beni ben zannediyor ama yanılıyor. İnadına “sen” diye açıyorum bütün telefonları ve “Seni seviyorum” diyorum. Nereye gitsem seni de götürüyorum. Nereye baksam sen. Dört mevsim baharsa eğer, gülüşünden. Gülüşünden aydınlanıyor, gülüşünden umutlanıyorum. Dünya yeniden kuruluyor..Nerede olursan ol, ne yaparsan yap, sen benim dünyamın merkezindesin. Sevginin gücü üzerimizde bizim..Bu öyle bir güç ki, tüm dünya bir araya gelse değişmez. Çünkü, seni benden çok kimse özleyemez, düşünemez, üzülemez. Acak, yine de daha çok sevmeliyim seni. Rehavet yok, yılmak yok..Kimse bana yetişmemeli. Ya benden çok seven biri çıkarsa? Senin gibi bir sevgilim olduğu için kendimle gurur duyuyorum. İyi ki varsın... Artık her şey senden önce, senden sonra…
Özlüyorum öyleyse varım, hayattayım. Senden çok şey öğrendiğimin farkındayım. Mutluluğun üzerine korkusuzca gitmeyi sen öğrettin. Mutlu olmayı senden öğrendim. Hatta gökkuşağı’nın altında kalabilmeyi… Fena halde alışmışım sana. Ben seninle yaşlandım galiba… Sen de biraz büyüdün. Sıkıntılı anlarımda gözlerin yetişiyor imdadıma. Gözlerini gözlerimin önüne getiriyorum. Gülüşünü de ekledim mi ne mutlu bana…
Özlüyorum öyleyse varım, hayattayım. Gözlerin, gözlerime değdiğinden beri uçsuz bucaksız bir sevginin ortasındayım. Kalbini kalbime koydum, ruhunu ruhuma kattım ortaya aşk çıktı. Ve anladım ki, sen gerçeğin ta kendisisin. Çok heyecanlı, çok hüzünlü ve çok sevinçli bir gerçek… Rüyaların en güzelini gündüz gördüren, bana cesaret veren, elimden tutup bu yollardan geçiren gerçek. Kışın ortasında baharı getiren gerçek. Kelimelerin yetersiz kaldığı ve sadece iki kişinin bildiği masal gibi bir gerçek. Sadece kuşların bildiği gerçek… Kalbim iki kişilik çarpıyor. Hiçbir sözcük derdimi anlatmaya yetmiyor. Kelimeler bitti, bitecek. Ancak, aşkımı ve seni ölümsüz kılmak için çırpınan kalbim durmadıkça sana olan sevgim bitmeyecek. Tanrıya şükürler olsun, bana bu çok güzel duyguyu yaşattığı için. Seni çok seviyorum, kutsalım.
OYSA BURUK YÜREĞİM ÖZLEDİ SENİ,,
SESİNİ, TENİNİ EN ÇOK DA GÖZLERİNİ,,
HER GECE TANRIYA EL AÇIP SENİ, TEK SENİ DİLEDİM,,
ÇAĞLAYAN OLUP İÇİME AKAN, BİR MELTEM GİBİ,,
İÇİMİ OKŞAYAN BU GÜZELE AŞIK OLDUM DEDİM..
...
AH SEVGİLİ UĞRUNDA ŞAİR OLDUM, ŞİİR OLDUM,,
YAZDIM, SADECE SENİ YAZDIM KALEMİM KURUDU,,
AMA SENİ ANLATMAYA YETMEDİ KELİMELER,,
ÇÖL OLDUM, SUSUZ KALDIM...BİR TEK SENİ SEVDİM...
YORUMLAR
Çok uzun bir yazı ama okuttu kendisini.Başlık dostlukla ilgili gibi görünüyor ama okumaya başladıktan hemen sonra özlenen,ölesiye sevilen bir sevgiliye yapılan serenada dönüşüyor.Günümüz Kerem,Mecnun,Ferhatları yazacak olsa ancak bu kadar olabilir dedirten zenginlikte bir sevgi haykırışı.Güzeldi,kaleminize sağlık.