ÇOCUKLAR ÖLMESİN
Patlarken ardı ardına kahpe bombalar uçan paslı kurşunlar aydınlatırken geceyi film seyreder gibi seyrederken hani O TEK DİŞİ KALMIŞ CANAVAR V E ONUN TABİİLERİ Esma nın şehadetini ,henüz çocuk bedeni nazlı nazlı düşerken yere, ruhu ulaşmıştı çoktan göklere .Adeviye yüreklerimizin bir yanı ,kaç kişi varsa şehadet şerbetini içen elinde kuran dilinde demokrasi özgürlük ve insanlık hepsinden birer iz ,birer işaret ,evvelden adı konmamış yaşanılmış kardeşlik ,kardeş yürek yarısı kardeş can demek bir lokma ekmekten öte kardeşlik emanet atamdam, namustur kardeşlik çanakkalede yemende trablusgarpta ve bu gün adeviyede suriye de .VE aç sabahlarken çocuklar susuzluktan kavrulurken minik yürekleri parçalandı zalimin sarin gazıyla midesi boş yüreği yanık ,cennet çocuğu oldular birer birer, analar babalar kucaklarında ikiz yavruları sarılıp bakarken son bir umut, bir nefes, ne olur alllahım alma onları, ne olur bir nefes ,feryad ederken göz yaşları için de ,o ne güzel vekildir o bize yetişir. YETİŞİVER YA RABBİM NE OLUR BİZ ACİZ KALDIK BİZ GÜNAHKAR OLDUK BİR OLUN KARDEŞ OLUN EMRİNE UYAMADIK SEN AFFEDERSİN YARABBİ UYANDIR BİZİ DERİİİNNNNN UYKUDAN BİRLEŞTİR KARDEŞ EYLE KOMŞUSU AÇ İKEN TOK YATANLARDAN EYLEME YETİŞ BİZE YAAA RABBİM İMDADIMZA YETİŞ YA RABBİ ...............YAZILACAK NE ÇOK ŞEY VAR ALEMİ İSLAMIN BAŞINDA NE YAZSAN AZ KALACAK EKSİK OLACAK İNSANLAR BİRBİRLERİNİ KIRIYOR HELE MASUM ÇOCUKLAR SAVAŞ ÇOCUKLARI SAVAŞ KADINLARI AÇLIK SEFALET ELİMİZDEN GELEN BİR ŞEY YOK MAALESEF DUA SADECE BELKİ BİR DAMLA GÖZ YAŞI .....
YORUMLAR
Acıyı hissetmek,Varlıkla-yokluk arasında sıkışmış en derin yırtık,Elini alabildiğince sokmak,kopartmak,en derine dalmak ve orada hissetmek mümkün mü?Devrinin her döneminde çoklarına şahitken bir çocukta dizlerinin üzerine düşmek,bitmek,tükenmek.Ellerini havaya kaldırıp yalvarmak,günahlarıma rağmen,suçlarıma rağmen dilenmek.Çaresizlik içinde kalan nicelerine dua,lakin çocuklara,daha anlam kavramlarını bilmeyen miniklere bu vahşeti yapan şeytanlara milyarlarca kez bed-dua...
Saygilar....